رییس پلیس فتا گیلان:

کلاهبرداری یکی از رتبه های برتر کنکور در رشت/ ارتقای سواد فضای مجازی ما را در مقابل چالش ها و خطرات تضمین می کند

رییس پلیس فتا گیلان بیشترین مشکل در حوزه فضاز مجازی را نقض حریم خصوصی و افشای خصوصی ترین های زندگی دانست و گفت: ارتقای سواد فضای مجازی می تواند ما را در مقابل چالش ها و خطرات فضای مجازی تضمین کند.

کلاهبرداری یکی از رتبه های برتر کنکور در رشت/ ارتقای سواد فضای مجازی ما را در مقابل چالش ها و خطرات تضمین می کند

به گزارش هشت دی، ایرج محمدخانی عصر امروز در اختتامیه دوره تربیتی راهنمایان سواد فضای مجازی و آسیب های آن در حوزه خانواده در رشت با بیان اینکه یکی از قدرتمندترین ابزار دشمن فضای مجازی است، اظهار کرد: بیشترین جاسوسی اینترنتی آژانس امنیت ملی آمریکا در خاورمیانه از کشور ایران است.

وی بیشترین مشکل در حوزه فضاز مجازی را نقض حریم خصوصی و افشای خصوصی ترین های زندگی دانست و گفت: ارتقای سواد فضای مجازی می تواند ما را در مقابل چالش ها و خطرات فضای مجازی تضمین کند.

 

** کلاهبرداری رتبه دو رقمی کنکور با استفاده نادرست از نرم افزار خارجی در رشت

رئیس پلیس فتا گیلان با اشاره به چندین مورد از کلاهبرداری های اینترنتی، افزود: اعمال مجرمانه در حوزه فضای مجازی خارج از مبحث سنی است.

محمدخانی با بیان اینکه یک رتبه دو رقمی کنکور رشته دندان پزشکی قبول شده بود و در جشنواره خوارزمی رتبه آورده بود اما با استفاده نادرست از نرم افزار خارجی تانگو به بیراه کشیده می شود و متأسفانه از چند تن در رشت کلاهبردای کرده است، گفت: باید طرز صحیح استفاده از فضای مجازی در سایه سواد رسانه ای فراگیر شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه