مدیرکل صدا و سیمای گیلان:

سواد رسانه اولین مطلب آموزشی برای عموم است/ اگر با تکنولوژی روز مسلح نشویم قطعا برنده نخواهیم شد

مدیر کل صداسیمای گیلان با بیان اینکه برای همه ما در نزد دشمن یک شناسنامه وجود دارد، گفت: سواد رسانه ای اولین مطلب آموزشی برای عموم است.

سواد رسانه اولین مطلب آموزشی برای عموم است/ اگر با تکنولوژی روز مسلح نشویم قطعا برنده نخواهیم شد

به گزارش خبرنگار هشت دی، حسن ظهیری عصر امروز در اختتامیه دوره تربیتی راهنمایان سواد فضای مجازی و آسیب های آن در حوزه خانواده با بیان اینکه در گذشته فضای تعاملی در حوزه رسانه وجود نداشت، اظهار کرد: در فضای تعاملی این روزها، فضای سنتی رسانه روبه افول و فضای مجازی به شکل مشخصی در حال صعود است.

وی در رابطه با تسهیلات فضای مجازی با اشاره به سخنی از رهبر انقلاب، گفت: اگر با تکنولوژی روز آشنا و مسلح نشویم قطعا برنده آن خواهیم شد.

مدیر کل صداسیمای گیلان با اشاره به اینکه با ورود ماهواره و اینترنت دچار چالش جدی شده ایم، افزود: حداقل برای ۱۰ سال اول استفاده از فضای مجازی برنامه نداشتیم به همین دلیل تاکنون نیز عقب هستیم.

ظهیری با اشاره به شبکه اجتماعی سروش گفت: زیرساخت های این برنامه برای تعداد کاربر بالا برنامه ریزی نشده بود و برای تصحیح آن به زمان نیاز است.

مدیر کل صداسیمای گیلان با بیان اینکه برای همه ما در نزد دشمن یک شناسنامه وجود دارد اذعان کرد: سواد رسانه ای اولین مطلب آموزشی برای عموم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه