فرمانده سپاه قدس گیلان خطاب به مسئولان: اگر در اقتصاد مشکل دارید به دست مردم بسپارید به والله مردم مشکلات را حل می کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان خطاب به مسئولین گفت: اگر در اقتصاد مشکل دارید به دست مردم بسپارید، به والله مردم مشکلات را حل می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خطاب به مسئولان: اگر در اقتصاد مشکل دارید به دست مردم بسپارید به والله مردم مشکلات را حل می کنند

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور در مراسم شکرانه برداشت برنج استان گیلان و اختتامیه طرح ملی بسیج همگام باکشاورز، ضمن خیر مقدم در رابطه با اهداف امام(ره) در ایجاد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام قصد بهم ریختن نظام جهانی برپایه ظلم و ستم را داشت.

وی با اشاره به سلاخی مردم پیش چشم جهانیان و سکوت ناخردانه معترضین، گفت: امام(ره) با کمک مردم انقلاب کرد تا نظام سلطه را نابود کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن اکنون نیز اگر قدرتی داشته باشد کاری می کند افزود: دشمن اگر کاری نمی کند به این معنا نیست که نمی خواهد، بلکه توانایی مقابله ندارد.

عبدالله پور کوچکترین حرکت در خلیج فارس از سوی دشمن را اشتباه دانست و اذعان کرد: دشمنان می دانند که اگر یک گلوله بزنند ما با موشک هایی با فاصله ۷۰۰متری جوابشان را می دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به انقلاب مردمی امام(ره) بیان کرد: مدل امام پاسداری و حفظ انقلاب به دست مردم بود، اگر ماهم این رویه را پیش بگیریم همیشه موفق می شویم.

عبدالله پور جنگ ایران عراق را یک جنگ جهانی خواند و تأکید کرد: امام مسئله جنگ را با ملت بسیجی حل کرد.

وی خطاب به مسئولین گفت: اگر در اقتصاد مشکل دارید به دست مردم بسپارید، به والله مردم مشکلات را حل می کنند.

 

** در آستانه خودکفایی برنج هستیم

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر در کل استان ۹ درصد افزایش تولید برنج در نظر بگیریم، در آستانه خودکفایی برنج هستیم، اذعان کرد: این ها کارهای ۳۰۰ مهندس بسیجی از دل مردم است، سپاه فقط کار شناسایی استعداد ها را انجام می دهد.

عبدالله پور با اشاره به اخلال گری دشمن برای ایجاد نا امنی در کشور، گفت: در جریانات اخیر آمریکا تلاش کرد اما نتوانست چون هم اکنون در شبانه روز فقط ۲۲هزارنفر از بسیجیان استان گیلان، شب ها در کوچه ها و محلات بدون خستگی گشت می زنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای مردم جز تسهیل گری کاری نکنیم تصریح کرد: امنیت، اقتصاد، فرهنگ و اسلام، فقط با حضور مردم حل می شود.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه