فرمانده سپاه صومعه سرا: برای حفظ انقلاب باید جوان هایی در تراز انقلاب تربیت شوند

فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا گفت: برای حفظ و پیشرفت انقلاب نیاز است که جوان هایی در تراز انقلاب تربیت شده و تحویل اجتماع دهیم.

فرمانده سپاه صومعه سرا: برای حفظ انقلاب باید جوان هایی در تراز انقلاب تربیت شوند

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری در همایش توجیهی طرح شهید بهنام محمدی که در حسینیه سپاه صومعه سرا برگزار شد افزود: بسیج همیشه حافظ انقلاب و دستاوردهای آن بوده و در طول ۴۰ سال از گذشت انقلاب اسلامی کارنامه بسیار خوب و تاثیرگذاری داشته است.

وی تربیت انسان های در تراز انقلاب را از دغدغه های مهم بسیج و سپاه برشمرد و گفت: نسل اول و دوم انقلاب که دوران انقلاب، جنگ و شهادت طلبی ها را دیده اند وظایف و مسئولیت شان بیش از دیگران بوده و ما از نسل سوم و چهارم که تشنه اعتقادات و باورهای ناب هستند غافل هستیم.

فرمانده سپاه صومعه سرا با بیان این که ما فرهنگ، باورها و عقاید خود را دوست داشته و افتخار می کنیم که فرهنگ اسلام ناب را داریم اظهار داشت : دشمن به دلیل همین فرهنگ اسلام ناب، با رفتارها، باورها و اعتقادات ما مشکل دارد و برای مبارزه با آن از همه ابزار و امکانات خود استفاده کرده است.

عاشوری دین گریزی را از جمله راهبردهای دشمن ذکر کرد و افزود: تفاوت بین فرهنگ غرب و فرهنگ اسلامی آن قدر زیاد است که ما بار حجم موضوعات و معضلات فرهنگی را بیشتر از کشورهای دیگر احساس می کنیم.

وی مسجد را مرکز سیاست های اسلام و ثقل پیشرفت اسلام ناب عنوان و تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس فضای با صفای مسجد موجب شد انسان ها ی شهادت طلب تربیت شوند.

فرمانده سپاه صومعه سرا اضافه کرد: اگر ما بخواهیم استحاله شویم و بی تفاوت در برابر هجمه های فرهنگی دشمن بشویم قافیه را باخته ایم.

وی فرهنگ و عقیده را برداری از مولفه های قدرت ذکر کرد و افزود: دنیای غرب از قرن ها پیش با ابزار و امکانات مدرنیته به دنبال این است که کشورها را استثمار و باورها و عقاید خود را بر آنها تحمیل کند.

عاشوری خاطر نشان کرد: وقتی انقلاب طلوع کرد توازن استعمار به هم ریخت و این چالش فرهنگ ها ، باورها و ایده ها بود.

وی مدیریت ادراک اجتماعی را از حوزه های کاری دشمن در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: آمریکا برای اینکه بتواند ایده های خود را پیاده کرده و غربی سازی کشورها را انجام دهد اولین کارش این است که لیبرالیسم غربی را در جواع جاری کند و برای اجرای چنین نقشه ای از همه ابزار و امکانات مدرنیته استفاده می کند.

فرمانده سپاه صومعه سرا هدف از ابلاغ و اجرای طرح های بسیج در طول ۴۰ سال گذشته را بالابردن قوه معنویت در بدنه و پیکره بسیج و جاری کردن آن در بستر جامعه ذکر کرد.

عاشوری با اشاره به این که خانواده، مدرسه و مسجد سه رکن تاثیرگذار در تربیت است افزود: هدف بسیج در اجرای طرح شهید بهنام محمدی پیوند زدن مسجد با مدرسه و خانواده است که امیدواریم تا پایان سال تحصیلی جاری خروجی اثرگذاری از این طرح را شاهد باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه