سرلشکر جعفری:

مرزبانان میرجاوه پس از بیهوشی ربوده شدند/ تروریست‌ها با پاسخ دندان شکن روبرو خواهند شد

فرمانده سپاه گفت: اشرار و تروریست‌ها در حادثه دیروز در مرز میرجاوه، پس از بیهوشی نیروهای مرزبانی، اقدام به ربایش آنها کردند.

مرزبانان میرجاوه پس از بیهوشی ربوده شدند/ تروریست‌ها با پاسخ دندان شکن روبرو خواهند شد

به گزارش ۸دی، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه سفر به سمنان، با حضور در جمع خبرنگاران درباره ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور اظهار داشت: دشمنان هربار تلاش می کردند با درگیری یکی از برجک‌ها و یا پاسگاه‌های مرزی ما را اشغال کنند ولی با توجه به ناکامی در این زمینه ، این بار با وارد کردن یک نیروی نفوذی توانستند عمل خود را انجام دهند.

 

سرلشکر جعفری افزود: آنها که مطمئن بودند که تا زمانی که رزمنده و مدافع هوشیار باشند نخواهند توانست به هدف خود برسند، با بی‌هوش کردن این افراد توانستند آنها را بربایند.

 

وی گفت: این عمل ، هنری نیست و ان شاءالله با پاسخ سخت و دندان شکن ما روبرو خواهند شد.

 

فرمانده کل سپاه ایجاد ناامنی در ایران را هدف مهم دشمنان کشور و در راس آنها آمریکا ، اسرائیل و آل سعود توصیف کرد و گفت: ما از این برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری آنها اطلاع داریم ولی با آمادگی ها و تسلطی که وجود دارد ، اکثر این برنامه ریزی ها خنثی می شود.

 

بامداد روز گذشته، اعضای گروهک تروریستی جیش العدل اقدام به ربایش حدود ۱۲ نفر از نیروهای بسیجی بومی و برخی مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه مردند.

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه