تکذیبیه مدیرارشد استان با شیب ملایم …!!/ به هرحال آقای معاون به گیلان میاد یا نه؟

یکی می گفت: بابا ول کنید تورو خدا! بابا بشینین سرکارتون مشکل مردم رو حل کنین! حالا یکی شهریه و یکی هم روستایی و روستازاده ! حا ل داری ها! حالا که آقای مدیرارشد تکذیب کرده،

تکذیبیه مدیرارشد استان با شیب ملایم …!!/ به هرحال آقای معاون به گیلان میاد یا نه؟

به گزارش ۸دی نیوز، بسته شنیده های احرار منتشر شد:

سلام عزیزان همراه، باتلاش فراوان  از ارتفاعات املش خود را به اصلاحات «گلستان رشت» رساندیم تا دو تا خبراز سازها و سوروده ها و آوازهای افراد «خوش نشین »و «دلخوش» بنویسم که یکی روخط آمد و… راستی شنیدین که  دلواپسی  برخی طلبکاران تا دم در مدیر  «بی آبی منطقه گیلان»  رسیده ؟ ازبیگ آقا و خداحافظی تابستانی برخی مدیران ،  شنیده های باورنکردنی  ای داریم که نگو ونپرس. یه کم صبرکنی هفته دیگه  رسیدیم …

 

ساز ناسازگاری در بدنه سازمان نوشیدنی شمال!

16fe99946f79579033a35f14ef475a17-300x240

شنیدیم برخی که جعبه سیاه بعضیا در سازمان نوشیدنی معروف شمال بحساب می آمدن اخیراً زیر میز زدن و کلی هم گرد و خاک بلند کردن.

 یکی دیگر هم که گفته میشه خواهان برقراری حکومت علوی ! در این سازمانه قهر کرده و چند روزیه  به نشانه اعتراض از عملکرد رییس سازمان، در محیط کار آفتابی نمیشه.

میگن همین فرد جعبه سیاه یکی از نمایندگان شرق گیلانه که رییس بخت برگشته برای نماینده شدنش چه کارها که نکرد!!

 اَه  اَه تو که تا همین چندی پیش سینه چاک رییس بودی حالا چه شده از وفاداری بریدی؟! به دنبال تشکیل حکومت علویانی!

نکنه “آه” دکتر دیروز ما امروز داره دامن گیر شماها میشه؟ ها؟! استعفاء؟! قهر و ترک محل کار و دشنام دادن؟!

حالا بشنوید از رییس!

رییس هم وقتی می بینه  نماینده مورد ادعای همین آقا باهم دست به یکی کردن و ترک تازی می کنن و بنای سر ناسازگاری دارن،  باب گفت و گو را با نماینده دیگر شرق گیلانی  که اتفاقاً دستی هم در تحقیق و تفحص از سازمان مربوطه داره باز می کنه و در سر ضیافت شامی در «رستوران ضیافت» درشهرستان این یکی نماینده، به هم دیگه دل میدن و … با این حال خدا به داد تحقیق و تفحص برسه!

چای سنواتی در حاشیه مراسم چهلم !!

24-400x240

در بسته ی شنیده های هفته قبل از ییلاقات املش خبری نقل کردیم که برخی سران اصلاح طلبان دور از چشم برخی ها در یه مراسم چهلمی دور هم جمع شده بودند و..، بعدها که ازاحوالات آقایون رو رصد می کردیم به نکته ی ظریفی با شیب ملایم برخوردیم که بد ندیدیم شمارو هم در جریانش قراردهیم.

شنیده شده که برخی «ذلف پریشان کرده های گیلان» از سران اصلاح طلب تقاضا کردن که برای پوشش برخی هزینه های پیش رو خرید و فروش داخل و خارج چای سنواتی را ازدولت امتیازش رو بگیرندو به دوستان کم آزار گیلانی ما بدهند! اون آقای لاری هم گوشی رو میگره و کلی برای آقای زولفیان! پیش وزیر کلاس میذاره که آقا حتماً صادرات قهوه خانه نشینان  رو به این آقایان دوست داشتنی بدهد…

میگم این مراسم چهلم درارتفاعات عجب معنویتی داشته ها! چه زود استغاثه ها به بالا بالاها میرسه!! نه؟! میگم زبان گویا جان!  کجایی؟ دارن صادرات میکننا! آخه یه تفحصی ،چیزی!

 

تکذیبیه مدیرارشد استان با شیب ملایم …!!

33-400x240

می گفت من شاهد بودم که آقای بزرگواری دریه مراسمی در مرکز استان به اعضای شورای شهر کلانشهری توهین کرده!

می گفت من ثابت می کنم که آقای مدیرارشد استان آن جمله معروف رابرعلیه اعضای محترم شورا به زبان آورده!

می گفت اگه این مدیربزرگوارداره میزنه زیرحرفش تا ما رو خراب کنه ، بره شکایت کنه! تا ماهم … می گفت…

یکی می گفت: بابا ول کنید تورو خدا! بابا بشینین سرکارتون مشکل مردم رو حل کنین! حالا یکی شهریه و یکی هم روستایی و روستازاده ! حا ل داری ها!  حالا که آقای مدیرارشد تکذیب کرده،

وقتی هم داره میگه من نگفتم شاید منظورش اینه که من نمی خواستم آن جملات رو بگم! یعنی بابا کوتاه بیاید! یعنی بابا از خر شیطان پیاده شید!

ااین مدیرارشد ما خواست ازاین طریق عذرخواهی بکنه، حالا با شیب ملایم…

وقتی اسرائیل قاطرها را در مرز ایران بیمه می کنه!!

0.468940001338391290_jazzaab_ir-400x240

می گفت: شب از نیمه که میگذره قاطرهای قاچاق بدوش تعدادشون از خودروهای خیابان نارمک تهران  هم بیشتر میشه! ازاین ور سوخت می برن و از آن ور کالاو مشروبات میارن!!

می گفت: اسناد در دست داریم که اسرائیل قاطرهای قاچاق بدوش را بیمه می کنن چند برابر قیمت!!

می گفت: خیلی ازاین قاطرهامنطقه رو (مثل کف دست . آدمها) میشناسند و بدون همراه ! کاروان کاروان کالا های خودرا ازمرزبه منطقه هدف میرسونن!

می گفت: اکثر مشروبات روی دوش قاطرها دانمارکی هستند که قیمت شان در خود دانمارک ۱۵۰۰۰تومان ولی در مرز به قاچاقچیان می فروشن لیتری ۱۰۰۰ تومان تا وارد خاک ایران کنن!

 یه چیزهای دیگه هم می گفت که…  بماند برا بعد.

اگر برخی نمایندگان آن قدر که حرف می زنند عمل می کردند!!

15-400x240

هرروز در رسانه ها هستند. رسانه های گیلان نشد، مجلس، نشد سایت های جنجالی، نشد خبرگزاری های همسو، بویژه قبل از مصاحبه علی آقای  مطهر! و یا بعد آن برای وفاداری و پوشش برخی… آخ اگه اینها فقط ۵۰% توان  حنجره های وامدار خود را در راه خدمت به مردم می گذاشتن  چه می شد! اگه برخی ها برای مردم خدمت می کردند دیگه نیازخواهش و تمنا و لابی انداختن برای مصاحبه با فلان خبرگزاری نبود! نیاز به دوره گردی نبود نیاز به همراه این مسئول استانی و آن مسئول کشوری درمراسم نبود.

به هرحال آقای معاون به گیلان میاد یا نه؟!

95097_230-400x240

در بسته قبل ما مطلبی آوردیم از انژی جوانی یکی از دوستان که در بکش بکش برگزاری اقلیمی مراسم سالانه برخی تشکیلاتهای قانونی گیلان خودنمایی میکنه.

یکی از بزرگان با ما تماس داشتند و گله کردن که برخی متاهل ها ای بسا اشتباهاتشان از انرژی مجردها بیشتر باشه که شما کمتر به آنها می پردازید ولی نمونه  ای طرح نکرد تا ما ادای دین کنیم…

هنوز چند روز از فرمایش این عزیز نگذشته بود که چهره آن رفیق پر انرژی ما دوباره در صفحه استانی مشاهده شد و ایدفعه هم (مثل گذشته )فرمود که سخنران مراسم حضرت آیت الله احسانبخش معاون حقوقی رییس جمهوره!

و گویا بعد هم رفته به پیش یکی از دست اندرکاران همان مراسم ازآنهاخواسته حالا که ایشان (آقای معاون) داره میاد به گیلان بگید برای فلان مراسم هم سخنرانی کنه!! غافل از اینکه اصلاً چنین سخنرانی بنا نیست به گیلان بیاد! و…

خب برادر عزیز مجبوری (مثل دفعه قبل) اینطور شنیده ها رو رسانه ای بکنی؟ تحقیق نشده؟؟ خواستی رو دست شنیده های ما بلند شی؟!! تازه دیدی مرشد بزرگوار ما و شما هم مخالف آمدن چنین آقایانی برای چنین مراسمی بود؟ البته دوتا مطلب هم هست که ما صلاح ندیدیم بخاطر وحدت دوستان مطرح کنیم شاید درآینده …

زیر سازی آقای شهردار برای انتخابات مجلس دهم!

141125_478-400x240

 از همان روزهای اول هم می شد این را فهمید که شهردار یکی از شرقی ترین شهرهای استان داره دست و پا میزنه برای انتخابات مجلس! راست و دروغ اش با راوی ولی شنیدیم که لیدرش هم قصد داره این بار بخت خودش رو در همان شهرستان آزمایش کنه! آقای شهردار و لیدرش که در دوره قبل با دست به یکی کردن  با رقیب؛ بدجوری حال همشهریشان را گرفتند گویا ایندفعه قصد دارن دوتایی وارد معرکه شوند!!

چرا؟ شاید به این چند دلیل؛

 اول اینکه اگر لیدرش رد صلاحیت شد ایشان بتواند با کسب نظر مثبت بهارستان نشین کنونی و جناب آقای لیدر، خود را در معرکه ی آرامش  انتخاباتی ببیند.

دوم اینکه اگر هر دو تایید شدند خودش به نفع لیدرش کنار میره و آنوقت همرا با حمایت مجلس نشین کنونی که  از این لیدر گرامی  در دوره پیش نان قرض گرفته بود، (برای آقای لیدر) ادای دین می کنند.تازه خودش هم ازشهرداری به فرمانداری ارتقاء  پیدا می کنه، چیزی که از آرزوهای دیرینه اش بوده!

سوم اینکه با اینکار وسوسه دوستان جناب سرداری که قصد عزیمت به زادگاه خود رو داشت را عقیم میذارن. هرچند دوست (فرماندار)همین سرداربزرگوار «فقط برای خدا »کمک قابل توجه ای به ایشان کرده باشه!.

چهارم اینکه اگر رفیق اش رد صلاحیت شد و خودش هم تاب مقاومت نداشت قیمت اش را برای انصراف به نفع  «مصرف کنندگان » می بره بالا. آخه آقای شهردار بدجوری اهل معامله است! بخصوص شب آخرانتخابات! بویژه  اینکه فرمانداری  از جنس فرماندار دیروزی باشه!!

و پنجم اینکه الان دکتر هم کهنه کار شده شنیدیم داره با رقبای دیروزی اش کنار میاد، داره…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه