تکواندوکار گیلانی عازم مسابقات گرند پری انگلستان شد

آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی برای حضور در مسابقات جهانی گرند پری عازم انگلستان شد

تکواندوکار گیلانی عازم مسابقات گرند پری انگلستان شد
به گزارش هشت دی ، رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت: این تکواندوکار شایسته گیلانی به همراه چهار ملی پوش دیگر تهران راه به مقصد منچستر انگلستان ترک کردند.
محسن سترگی افزود: مرحله چهارم مسابقات گرندپری سال ۲۰۱۸ از ۲۷ مهرماه جاری با حضور زبده ترین تکواندوکاران کشورهای مختلف جهان آغاز می شود و آرمین هادی‌پور تکواندوکار شایسته گیلانی به همراه فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم اعضای تیم ملی تکواندو ایران هستند.
وی بیان کرد: هدایت تیم ملی تکواندو ایران در رقابت های گرند پری انگلستان بر عهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.
به گزارش ایرنا چهارمین مرحله مسابقات تکواندو گرند پری G4 و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و یک هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.
آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، ۲ مدال قهرمانی آسیا (که یکی از این مدال ها طلا و دیگری برنز می باشد که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، کسب ۲ مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم و مدال نقره گرند پری روسیه اشاره کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه