اعلام میزان و نحوه توزیع بسته‌ های حمایتی هفته آینده

محسنی‌ بندپی گفت: تمام افرادی که حقوق آنها زیر ۳میلیون تومان است واجد شرایط دریافت بسته‌های حمایتی هستند که یکشنبه هفته آینده میزان و نحوه توزیع این بسته‌ها اعلام خواهد شد.

اعلام میزان و نحوه توزیع بسته‌ های حمایتی هفته آینده

به گزارش ۸دی، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات مؤثری درخصوص عدالت اجتماعی در دولت تدبیر و امید انجام گرفته است به‌طوری که در سال‌ گذشته شاهد افزایش چشمگیر مستمری دستگاه‌های مددجویان حمایتی بوده‌ایم، ضمن اینکه افراد پشت نوبت نیز به چرخه حمایتی این دستگاه‌ها اضافه شدند.

وی گفت: توانمندسازی و اشتغال یکی از اقدامات توسعه عدالت اجتماعی محسوب می‌شود به‌طوری که در سال ۹۶ متوسط درآمد در شهرهای کشور ۳۳ میلیون تومان و در روستاها این رقم ۲۱ میلیون تومان بوده است که نسبت به سال ۹۵ شاهد رشد بوده‌ایم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌ها بیان کرد: در این زمینه برنامه‌هایی بر سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه در حال تدوین است که به‌زودی بسته‌هایی در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

محسنی بندپی در پاسخ به این سؤال که چه‌زمانی نحوه توزیع و میزان بسته‌های حمایتی اعلام می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود در روز یکشنبه هفته آینده این موضوع نهایی و از طریق سخنگوی دولت اعلام شود.

وی گفت: برای جلوگیری از حواشی توزیع بسته‌های حمایتی نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و تلاش شده کسانی که حقوق دریافتی آنها زیر ۳ میلیون تومان است از این بسته‌ها دریافت کنند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی منظمی صورت گرفته و در واقع مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و همه افرادی که حقوق آنها زیر ۳ میلیون تومان باشد این بسته‌ها را دریافت می‌کنند.

محسنی‌بندپی گفت: تنها بخشی از افرادی که شغل آنها فصلی است و درآمد آنها نیز کمتر از ۳ میلیون تومان است این افراد هنوز شناسایی نشده‌اند که این افراد می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و بهزیستی نسبت به دریافت بسته‌های حمایتی اقدام کنند. تلاش می‌شود هیچ یک از افرادی که شرایط لازم را برای دریافت این بسته‌ها داشته باشند حذف نشوند و در این زمینه دولت به‌صورت منظم برنامه‌ریزی کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه