توزیع گوشت برای تنظیم بازار گیلان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: ۱۰۵ تن گوشت قرمز در ۲ هفته گذشته در گیلان توزیع شده است.

توزیع گوشت برای تنظیم بازار گیلان

به گزارش ۸دی، خانزاده با بیان اینکه ۱۰۵ تن گوشت قرمز در ۲ هفته گذشته در گیلان توزیع شده است،  گفت:۵۰ تن از گوشت‌های توزیع شده گوشت گرم گوسفند و ۵۵ تن دیگر گوشت منجمد گوساله است که در ۸۰ فروشگاه زنجیره‌ای استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه گوسفند ذبح شده از کشور گرجستان وارد استان شده است، افزود: این گوشت‌ها  ۳۷ و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌ها فروخته می‌شود.

خانزاده ادامه داد: گوشت گوساله منجمد وارداتی هم از تهران خریداری و ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد: ۵۵ تن گوشت منجمد گوساله هم خریداری شده است که در هفته کنونی توزیع خواهد شد.

وی هدف از توزیع گوشت منجمد در استان را تنظیم بازار، ایجاد رقابت سالم بین واحد‌های صنفی و کنترل قیمت‌ها اعلام کرد و گفت: در صورت افزایش قیمت مرغ، مرغ منجمد هم در استان توزیع می‌شود.

خانزاده با اشاره به اینکه در زمینه تامین و توزیع کالا‌های اساسی هیچ مشکلی در گیلان وجود ندارد از شهروندان خواست تخلفات صنفی را به شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه