معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خبر داد؛

رونمائی از قلک سبز در مدارس سما واحد رشت

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بیان کرد: سما واحد رشت با همکاری موسسه محیط زیستی بوم پژوهش گیلان پاک اجرای طرح جمع آوری درب های بطری را برای حفاظت از محیط زیست در مدارس سما واحد رشت با رونمائی از قلک سبز آغاز کرد.

رونمائی از قلک سبز در مدارس سما واحد رشت

به گزارش ۸دی، محمد نیک پسند معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در آئین رونمایی از قلک سبز در جمع نوآموزان و دانش آموزان پیش دبستانی و دبستان دخترانه سما واحد رشت بیان کرد: طراحی قلک مذکور به همت موسسه محیط زیستی بوم پژوهش گیلان پاک و حمایت سما واحد رشت گیلان صورت گرفت.

نیک پسند با اشاره به اینکه همه ما باید در حفظ محیط زیست کوشا باشیم گفت: گاهی اوقات شما دانش آموزان با تذکر به موقع به بزرگتر ها در حفظ محیط زیست پیش قدم  هستید.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه رونمایی از قلک سبز با هدف جمع‌آوری درب‌های بطری برای کمک به محیط زیست است،  گفت:  نخستین گام برای حفظ محیط زیست دسته بندی و تفکیک زباله در محیط اطرافمان است.

آغاز طرح جمع آوری درب بطری  در+ سما واحد رشت

وی جمع‌آوری درب‌های بطری در مدارس سما را شروع یک فعالیت بزرگ برای هدفی بزرگترعنوان کرد و  ادامه داد: مدارس سما واحد رشت می‌توانند با جمع‌آوری درب‌های بطری در این قلک و فروش این درب‌ها هم به حفظ محیط زیست کمک کنند و هم  درآمد آن را صرف امور عام المنفعه نمایند.

حفاظت از محیط زیست جنگل، دریا، شهر و روستا وظیفه همه ی ما است

طاهره صبوری مدیرعامل موسسه محیط زیستی بوم پژوهش گیلان پاک  نیز در مراسم اظهار کرد: کاری که موسسه محیط زیستی گیلان پاک انجام می دهد در واقع مشابه کاری است که شما دانش آموزان انجام می دهید به گونه ای که شما علاقمند به محیط زیست هستید و مدرسه سبز دارید و کار های قشنگ در این حوزه انجام می دهید ما نیز فعالیت محیط زیستی داریم.

صبوری با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست جنگل، دریا، شهر و روستا وظیفه همه ی ما است گفت:  فرهنگ سازی در مدارس  می تواند کمک قابل توجه ای برای حفا ظت از محیط زیست باشد.

مدیرعامل موسسه محیط زیستی بوم پژوهش گیلان پاک در خاتمه اظهار کرد: رونمایی از قلک سبز برای جمع آوری درب های بطری در همین راستا برای حفاظت از محیط زیست انجام می شود.

در ادامه قلک سبز با همراهی معاون سما ددانشگاه آزاد اسلامی  و رئیس آموزشکده سما واحد رشت، مدیرعامل موسسه محیط زیستی بوم پژوهش گیلان پاک، مدیر، مربیان و معلمان و جمعی از دانش آموزان  با دستان کوچک نوآموزان پیش دبستانی سما واحد رشت رونمائی شد.

منبع: موج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه