درخواست ۶ عضو شورا از فرماندار رشت برای برگزاری جلسه فوق العاده و انتخاب شهردار

۶ تن از اعضای شورای اسلامی کلان شهر رشت طی نامه ای به فرماندار رشت خواستار برگزاری جلسه فوق العاده شورای شهر جهت انتخاب شهردار شدند.

درخواست ۶ عضو شورا از فرماندار رشت برای برگزاری جلسه فوق العاده و انتخاب شهردار

به گزارش هشت دی، ۶ تن از اعضای شورای اسلامی کلان شهر رشت طی نامه ای به فرماندار رشت خواستار برگزاری جلسه فوق العاده شورای شهر جهت انتخاب شهردار شدند.
متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای مومنی زاده
فرماندارمحترم شهرستان رشت
باسلام وخداقوت

حتما موضوع آبستراکسیون روز دوشنبه هفته گذشته هیئت رئیسه و تعدادی از اعضای محترم شورای شهر رشت را که در خلال جلسه انتخاب شهردار رشت صورت گرفت را (دستور اصلی جلسه) شنیده اید.

از طرفی جلسه هیئت رئیسه روز شنبه را تعمدا با دلایل عرض مینمایم تشکیل ندادند تا جلسه امروز دوشنبه مورخه۹۷/۷/۲۳ را با توجه به نطق آقای رئیس شورا تشکیل ندهند؟!

ازسوی دیگر حسب آئین نامه برای تشکیل جلسه فوق العاده می بایست فرماندار محترم دستور برگزاری زمان و موضوع نشست شورا را اعلام کند. با پیگیری های به عمل آمده آقای علوی رئیس شورا از نوشتن نامه به فرمانداری طفره رفته که امروز ساعت ۱۳/۳۰ دقیقه خلاصه نامه ای برای فرمانداری نگاشته و متاسفانه درخواست جلسه برای روز دوشنبه آینده یعنی تاریخ۹۷/۷/۳۰ داشته است.

این شکل از درخواست با توجه به اینکه دوشنبه آینده طبق قانون جلسه عادی خواهد بود و نیازی به مجوز ندارد دقیقا نشانگر چیست؟!!
بله این طیف با توجه به آبستراکسیون قبلی این روش را در پیش گرفته تا زمان بخرند برای….

آقای فرماندار:

اجازه ندهید طیفی مشخص مجموعه فرمانداری را هم دستخوش بازی های سیاسی خودشان قراربدهند.

شما بهتر می دانید جمعی از اعضای شورای شهر عازم کربلای معلی هستند و تشرف به این سفر و زمان اقامت آنها در ایام اربعین لااقل سه هفته به طول می انجامد و شهر رشت همچنان باید بدون شهردار بماند لذا با عنایت به توصیه و تاکید نماینده محترم ولی فقیه گیلان و در خواست اکثریت اعضای شورای شهر رشت دستور فرمائید تا پایان هفته جاری نسبت به تشکیل جلسه فوق العاده برای انتخاب شهردار رشت اقدام گردد.

با احترام
اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت

 

 

شایان ذکر است احمد رمضانپور، اسماعیل حاجی پور، فرهام زاهد، حجت جذب، محمد حسن علیپور و حامد عبدالهی امضا کنندگان این نامه هستند.

منبع: حرف تازه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه