استاندار گیلان در گفتگو با ۸دی نیوز به اظهارات شورای شهر رشت واکنش نشان داد + متن کامل مصاحبه

در حالی که مردم شریف گیلان منتظرند ببینند محمد علی نجفی چه واکنشی به صحبتهای اعضای شورای شهر رشت نشان می دهد، استاندار گیلان تا کنون نه تنها در هیچ جلسه ای بلکه در هیچ مصاحبه ای نیز واکنشی نسبت به این امر نشان نداده است.

استاندار گیلان در گفتگو با ۸دی نیوز به اظهارات شورای شهر رشت واکنش نشان داد + متن کامل مصاحبه

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، هفته گذشته رسانه ها گرما گرم حاشیه سخنرانی محمد علی نجفی در جلسه سازمان نظام مهندسی بودند که در این بین برخی از اعضای شورای شهر رشت بیرون آمدن عبارت “روستازادگان تازه به شهر رسیده” از زبان استاندار گیلان را خطابی از جنس توهین و تمسخر عنوان می کنند، و در در گفتگوهایی از این حرکت استاندار احساس نارضایتیِ بسیار نشان داده و انتظار عذر خواهی و رفع سوء تفاهم دارند.

در حالی که مردم شریف گیلان منتظرند ببینند محمد علی نجفی چه واکنشی به صحبتهای اعضای شورای شهر رشت نشان می دهد، استاندار گیلان تا کنون نه تنها در هیچ کدام از جلساتی که داشته بلکه در هیچ مصاحبه ای نیز واکنشی نسبت به این امر نشان نداده و سکوت اختیار کرده است.

در همین ارتباط برای شفاف سازی و رفع ابهام این قضیه در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس هلال احمر گیلان، استاندار در مصاحبه ای کوتاه اما چالشی با خبرنگار هشت دی نیوز این گونه پاسخ داد.

گفتگوی کامل این مصاحبه به شرح زیر است:

هشت دی نیوز: ببخشید می توانم سوالی از شما بپرسم؟

استاندار گیلان: اگر سوالی از جنس خبرنگاری است، نه . اگر مربوط به جوانان می شود بفرمایید.

هشت دی نیوز: اگر مایل بودید، جواب بدهید.

استاندار گیلان: بفرمایید.

هشت دی نیوز: هفنه گذشته رسانه های گیلان سرگرم حاشیه های سخنرانی اخیر شما در جلسه نظام مهندسی بودند، اعضای شورای شهر رشت سخنان شما را توهین مقام دولتی یعنی استاندار گیلان به خودشان و مردم می دانند. در این رابطه چه توضیحی دارید؟ آیا این سکوت شما نشانه صحت حرف شورا است؟

استاندار گیلان: کار – کار، تلاش – تلاش، خدمت – خدمت (۲)

این را چند بار بنویس .

هشت دی نیوز: آیا ادعای اعضای شورا را تکذیب می کنید؟

استاندار گیلان: تکرار می کنم، پیام من تلاش، وحدت و همدلی است. می شنوید؟

هشت دی نیوز: بله، می شنوم . پیامتان به اعضای شورا چیست؟

استاندار گیلان: من تمام کسانی که به فکر خدمت به مردم هستنند را دوست دارم و کار و تلاش و همدلی پیام من است.

فرصتی برای اختلاف در استان وجود ندارد، بدون شک فرصت ها از دست رفته است.

اگر کسی ذره ای دلش برای استان می سوزد، حتی شما، باید قدمی بر دارد.

/ پایان گفتگو و خروج استاندار گیلان از مجمتع خاتم الانبیا(ص)

اینگونه واکنش استاندار گیلان به سخنان اعضای شورا سوالاتی را در ذهن مردم مطرح می کند:

آیا سکوت آقای نجفی، نشانه رضا و صحت ادعای شورا است؟

آیا سکوت استاندار، بی اعتنایی به اعضای شورا محسوب می شود؟

شاید هم این قصه سر بلند و دیرینه ای دارد و داستان به چند روز و هفته های اخیر مربوط نمی شود و یا شاید هم…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حجت
البته موضوع تایید یا رد موضوع مطروحه نیست اما اگر سکوت علامتی از رضایت باشد پس باید قبل کنید که سکوت علی ع در دوران خلفا از رضایت ناشی می شود. در این مثل هدف تشبیه فاعل نیست بلکه تشبیه فعل است که در استدلال شما نقض وجود دارد و یک نقیض استدلال بطلانی بر ادعا مساله سکوت علاما رضا است می باشد
رضا
اعضای شورای شهر رشت دچار اختلافات عدیده ای با یکدیگر هستند و متاسفانه بعضا با فرافکنی مشکلات خودشان را گردن دیگران میندازند
خورشید سرخ
داره کم کم بو شواری شر می آید
خانواده شهید
[...] که حرمت خانواده شهدا و فرزندان شهدا رو نگه نمی داره [...] نیست در صورتی که این مسند به واسطه خون پاک شهیدان برای مدتی در دست [...] به امانت است. آقای [...] .... وای.......
بنده خدا
با با تورو خدا تمومش کنید، استاندار گفت که پیامم همدلیه.نه ادعای شورا رو قبول کرد نه بی اعتنایی کرد. اگه چیزی می گفت دوباره می گفتن توهین کرده.با توجه به اینکه مسئولان این دولت سیاسی تراز قبلی ها هستند، خوب جواب داد اگریک کار عاقلانه کرده باشه، دامن نزدن به این بحث هاست.واگه یک حرف عاقلانه زده باشه، اینکه فرصتی برای اختلاف در استان وجود نداره.شما دلتون برای استان نمی سوزه؟ شما هم عاقل باشید.
.
8دی سیاسی بازی کار خوبی نیست. مثلا پرداختن و کش دادن این قضیه چه کمکی به چه بخشی از انقلاب و منویات حضرت آقا میکنه؟ این کار شما جز افزایش اختلاف چه نتیجه ای داره؟ واقعا که، اون وقت اسم شما حزب اللهی هست؟
در حاشیه