رئیس اقتصادی مجلس:

یک میلیارد دلار برای رونق تولید در کشور اختصاص یافت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه واحدهای تولیدی کشور خبر داد.

یک میلیارد دلار برای رونق تولید در کشور اختصاص یافت
به گزارش ۸دی، محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با رئیس و هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان و مدیران بانک‌های استان که در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برای پیگیری اجرایی شدن امهال وام های کشاورزی و اعطای تسهیلات برای واحدهای فعال اقتصادی برگزار شد اظهار داشت: دولت باید بپذیرد که از محل اعتبارات بودجه‌ای به کشاورزان اختصاص دهد تا مشکلات آنها تاحدودی برطرف شود.

وی با اشاره به نوسانات نرخ ارز در کشور در ماه‌های اخیر گفت: با تغییرات نرخ ارز در اقتصاد شاهد بودیم که منابع مورد نیاز سرمایه در گردش به میزان ارزش پول ملی افزایش پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید گزارشی از میزان سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان ارائه شود افزود: یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری برای سرمایه در گردش در اختیار واحدهای تولیدی و … گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میانگین جذب وام‌های خوداشتغالی در کشور ۲۰ درصد است بیان کرد: باید در استان آمادگی کافی برای حفظ وضعیت موجود در ارتباط با سرمایه در گردش و جذب منابع داشته باشیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه