متهم اصلی پرونده اختلاس در پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر دستگیر شد

دادستان بوشهر با اشاره به اختلاس در شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: در پی تشکیل پرونده‌ای در این زمینه متهم اصلی آن مسئول فروش فرآورده‌های نفتی به شناورهای سفاری و صیادی دستگیر و بازداشت شد.

متهم اصلی پرونده اختلاس در پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر دستگیر شد

به گزارش ۸دی، علی حسن‌پور دادستان بوشهر با اشاره به اختلاس ۵۲ میلیارد ریالی در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر اظهار داشت: در پی اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر اختلاس در این شرکت به میزان ۵۲ میلیارد ریال  پرونده‌ای برای دستگیری متهمان در دادسرای بوشهر تشکیل شد.

وی از شناسایی متهمان این پرونده خبرداد و بیان کرد: در پی تشکیل پرونده  اختلاس در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر  برخی از متهمان آن دستگیر شد.

دادستان بوشهر از دستگیری و بازداشت متهم اصلی پرونده اختلاس در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خبرداد و  تصریح کرد: متهم اصلی اختلاس این پرونده «مسئول فروش فرآورده‌های نفتی به شناورهای سفاری و صیادی» پس از شناسایی مخفیگاه آن با تلاش و پیگیری‌های مجدانه کارکنان سخت‌کوش اداره کل اطلاعات استان بوشهر و به نیابت قضائی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر  دستگیر شد.

حسن‌پور افزود:این متهم در یکی از استان‌های همجوار به همراه دو نفر دیگر که در مخفی کردن وی مساعدت داشته دستگیر و بازداشت شدند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان دو متهم دیگر تحت تعقیب مربوط به این پرونده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز در شهر بوشهر دستگیر و بازداشت شد و در حال حاضر هیچ متهم متواری در این پرونده وجود ندارد و تحقیقات توسط بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در حال انجام است.

دادستان بوشهر گفت: قبلاً شایعاتی در خصوص فرار متهم یاد شده به کشور گرجستان در برخی از رسانه ها منتشر شده بود.

حسن‌پور با اشاره به میزان اختلاس در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر بیان کرد: در پی اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر اختلاس در این شرکت میزان اختلاس ۳۰ میلیارد ریال اعلام شد که پس از اصلاح به ۵۲ میلیارد ریال تغییر کرد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه