در پی انتصاب حجت الاسلام کریمی تبار؛

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در گیلان به امام جمعه جدید ایلام

بدیهی است امروزه مردم عزیز ایران اسلامی به امام جمعه‌ای مردمی، در دسترس، دلسوز، در طراز انقلاب اسلامی و به دور از زندگی اشرافی نیازمند می باشد.

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در گیلان به امام جمعه جدید ایلام

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در پی انتصاب حجت الاسلام کریمی تبار به عنوان امام جمعه جدید ایلام، پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ الله نور کریمی‌تبار دامت افاضاته

بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه‌ی شهر ایلام از سوی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر شایستگی، تعهد، تخصص، کارآمدی و روحیه انقلابی حضرتعالی در عرصه های مختلف خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز استان ولایتمدار و شهیدپرور ایلام است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و… تنها با درایت و مدیریت جهادی و شبانه‌روزی با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و حوزوی و همچنین جوانان مومن و انقلابی امکان پذیر است.

بدیهی است امروزه مردم عزیز ایران اسلامی به امام جمعه‌ای مردمی، در دسترس، دلسوز، در طراز انقلاب اسلامی و به دور از زندگی اشرافی نیازمند بوده و حسن انتخاب و اعتماد معظم‌له به جنابعالی، منظومه مبارک و ارزشمندی برایتان در رسیدن به اهداف عالیه می‌باشد.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی، توفیقات روز افزون جنابعالی در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

رسول فلاحتی

نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت

۲۰ مهر ۱۳۹۷

منبع: موج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه