در گفتگو با 8دی مطرح شد:

کوچکی نژاد: روز رأی گیری CFT در مأموریت خارج از کشور بودم/ FATF  جز بستن دست و پای جمهوری اسلامی هیچ دردی را دوا نمی کند

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: FATF جز بستن دست و پای نظام جمهوری اسلامی هیچ دردی را دوا نمی کند بلکه اهرم فشاری است برای اینکه نظام در داخل با نیروهایش برخورد کند.

کوچکی نژاد: روز رأی گیری CFT در مأموریت خارج از کشور بودم/ FATF  جز بستن دست و پای جمهوری اسلامی هیچ دردی را دوا نمی کند

چبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به علت غیبت خود در جلسه رأی به FATF، اظهار کرد: در روز رأی گیری و تصمیم نهایی برای این قرارداد بنده در مأموریت خارج از کشور بودم.

 

** قرار نیست دیگران چیزی بنویسند و ما صد در صد بپذیریم

 

وی افزود: البته بنده نظرم را قبلا اعلام کرده بودم و آن همان چیزی است که تأکید مقام معظم رهبری بود، قرار نیست دیگران چیزی بنویسند و ما صد در صد بپذیریم.

 

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد: ما در سال ۹۴ همین کنوانسیون را در مجلس تغییراتی دادیم و در ماده ۲ آن، تروریست را تعریف کردیم زیرا تعبیر ما از تروریست نسبت به دیگر کشور ها متفاوت است و هر کشوری بر اساس چارچوب خودش باید این موضع را مشخص کند.

 

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه این قرارداد ابزار دست قدرت ها جهت فشار آوردن به کسانی است که برای آزادی سرزمینشان تلاش می کنند، گفت: با این قراردادها می خواهند دست و پای آن نهضت های آزاده و انقلابی را که برای نجات مردمانشان تلاش می کنند را ببندند.

 

** کنواسیونی که خودتحریمی را رقم می زند

وی با تأکید بر اینکه به جمهوری اسلامی ایران هم فشار آوردند که این نوع کنوانسیون ها را تصویب و قانون کند، اضافه کرد: این مسائل را به شکل تحریم های داخلی در کشور ها رقم می زنند.

کوچکی نژاد ادامه داد: تحریم های بیرونی که دست خودشان است و از این طرف هم هر موقع می خواهند هر کشوری را تحریم کنند این کار را می کنند و بسیاری از انقلابیون در دنیا را ترور می کنند توسط کسانی که پرورش دهنده آمریکا و اسراییل هستند.

 

**  اف ای تی اف جز بستن دست و پای جمهوری اسلامی هیچ دردی را دوا نمی کند

وی تصریح کرد:  چون در داخل کشور ها نفوذشان کم است می خواهند به شکلی مجوز قانونی در کشورهایی که می خواهند سرکوب کنند صادر کنند تا انقلابیون راهم به شکلی سرکوب کنند و زندان کنند و این روش را در دنیا اجرا می کنند.

کوچکی نژاد با تأکید براینکه مصوبه این چنینی جز بستن دست و پای نظام جمهوری اسلامی هیچ دردی را دوا نمی کند و در حوزه اقتصادی و مبارزه با تروریسم کمکی نمی کند بلکه اهرم فشاری است برای اینکه نظام در داخل با نیروهایش برخورد کند و تنها ابزار دست دشمن است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه