موسوی،کاندیدای انتخاب شهرداررشت درگفتگو با8دی:

مطالبات مردم در اولویت است/ در نظام “برنامه محور” کوچکترین حرکت می تواند اثرات بزرگ داشته باشد

کاندیدای انتخابات شهردار رشت گفت: نمی خواهم بگویم برنامه های من می تواند معجزه کند اما قاعدتأ وقتی برنامه محور کار می کنید کوچکترین حرکت می تواند اثرات بزرگ داشته باشد.

مطالبات مردم در اولویت است/ در نظام “برنامه محور” کوچکترین حرکت می تواند اثرات بزرگ داشته باشد

سید مسعود موسوی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در جریان انتخاب شهردار رشت، اظهار کرد: بنده برنامه هایم را به شکل مکتوب به شورای اسلامی شهر رشت ارائه داده ام و در جلسه دفاع از کاندیداها برنامه ام را به شکل کلی در حضور رسانه ها اشاره کردم.

وی با بیان اینکه اتفاقات جلسه شورای شهر رشت یک موضوع داخلی شورا است و من صرفا یک کاندیداها هستم، گفت: شخصا سعی کردم بهترین ارایه را داشته باشم و تمرکزم روی موضوعاتی است که تخصصم است و در آن توانمندم، ماحصلش هم این است که با رویکرد و دغدغه شهروند مداری برنامه هایم را ارائه داده ام.

کاندیدای تصدی پُست شهرداری رشت؛ گفت: سمت و سوی برنامه هایم ارتقای شرایط و کیفیت زندگی شهروندان رشت است که از اولویت های اول و دغدغه خود من به شخصه است.

موسوی با تأکید براینکه مشکلاتی که رشت با آن ها دست و پنجه نرم می کند خیلی زیاد است، تصریح کرد: بخشی از موضوعات شهری در بازده های زمانی گذشته به نحوی مدیریت شده است و رویکرد شورا و شهرداری برای جمع آوری آب های سطحی جواب داده است تا باعث آسیب های عمده نشود.

کاندیدای تصدی پُست شهرداری رشت با اشاره به اینکه نباید آب های سطحی کوچک در سطح شهر داشته باشیم، اضافه کرد: یعنی در بحث شیب جاده ها و معابر درست کار نشده است و هر شهری متناسب با وضعیت، داستان خاص خود را دارد.

موسوی تصریح کرد:در شهرهای شمالی ما به لحاظ بارندگی موضوع جمع آوری آب های سطحی از موضوعات کلیدی و مهم است که می تواند زندگی مردم را در صورت عدم مدیریت درست تحت شعاع قرار دهد.

کاندیدای تصدی پُست شهرداری رشت، افزود: خیلی از شهرهای شمالی آسیب های جدی در این رابطه دیده اند و در مجموع اولویت ها مهم است.

وی بیان کرد:  مردم خواسته های واقعی متناسب با شرایط زندگیشان دارند و در ثبت و بست این برنامه ها باید نظر مردم را جویا شد و مطالبات و خواسته های مردم را در اولویت قرار داد.

موسوی گفت: خیلی ساز و کار وجود دارد که موضوعات را مطرح و برنامه های مان را مدنظر قرار دهیم اما به نظر من موضوعات تحت خواسته مردم به این برنامه ها اولویت می دهد.

کاندیدای انتخابات شهردار رشت تصریح کرد: نمی خواهم بگویم برنامه های من می تواند معجزه کند اما قاعدتأ وقتی برنامه محور کار می کنید کوچکترین حرکت می تواند اثرات بزرگ داشته باشد.

موسوی با تأکید بر اینکه به برنامه ها باید خروجی محور نگاه کنیم و برنامه ها زمانی که عملیاتی می شوند اثرات خودشان را نشان می دهند و باعث به حرکت درآوردن موضوعات دیگر می شوند و رشد بزرگتری را نشان می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه