فرمانده سپاه صومعه سرا:

۱۳ آبان نمادی از عریان کردن سیاست های پلید آمریکا است

فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا گفت: ۱۳ آبان نمادی از عریان کردن سیاست های پلید و خصمانه آمریکا است که به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ کشور ما می درخشد.

۱۳ آبان نمادی از عریان کردن سیاست های پلید آمریکا است

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان که در فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد افزود: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ، برگ زرین، مقطعی حساس و مناسبتی پر خاطره و روز تقابل حق بر باطل است.
وی تبعید حضرت امام (ره) ، تسخیر لانه جاسوسی و به خاک و خون کشیدن دانشجویان و دانش آموزان را سه رویداد مهم تاریخ معاصر کشور در ۱۳ آبان سال ۵۸ برشمرد و ماهیت هر سه رویداد را استکبارستیزی و مقابله با استکبار ذکر کرد.
وی استکبار ستیزی را از جمله خصوصیات و صفات انقلاب و اسلام ناب عنوان کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی یک اتفاق و یک تاریخی برای ما رقم زد که در آن دانشجویان ، لانه جاسوسی را تسخیر کردند و حرکتی صورت گرفت که حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.
وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان سعی دارند عرصه را بر مردم تنگ کرده و موجبات یاس و ناامیدی مردم را فراهم آورده و مردم را از نظام جدا کنند ضرورت دارد تا مردم خوب و ولایت مدار شهرستان صومعه سرا با حضور خودشان در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان همه مستکبران بزنند.

سرهنگ عاشوری با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری در شهرستان صومعه سرا خاطر نشان کرد: امسال این راهپیمایی باشکوهتر از سال های گذشته در سه بخش مهم مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ با حضور پر شور مردم و مسئولان برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه