شایان مصلح نمی‌خواهد ناپدید شود

برای شایان مصلح، پایان ماجراهای قضایی هفته گذشته به منزله یک شروع جدید در جمع بازیکنان تیمی است که او بعد از یک و نیم زحمت، تازه به ترکیب اصلی‌اش راه یافته بود.

شایان مصلح نمی‌خواهد ناپدید شود

به گزارش ۸دی، آنچه که برای این مدافع تکنیکی اهل رشت رخ داده است به صورت رسمی و غیررسمی به اطلاع هواداران فوتبال رسیده و البته به نظر می‌رسد ترکش‌های ویدئویی که از او پخش شده همچنان ادامه داشته باشد. مصلح که بازیکنی با خلق و خوی خاص، بزرگ شده در فضای هیات و فرزند شهید است، شاید اگر در موقعیت حضور در پرسپولیس نبود به واسطه این شعر هرگز تا این حد تبدیل به یک سوژه جنجالی نمی‌شد. اما توجه ویژه‌ در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها از این موضوع یک داستان عجیب و غریب ساخت.

یقینا مصلح هرگز درباره غیبت چند روزه‌اش در تمرینات پرسپولیس با کسی صحبت نخواهد کرد. اما او با گذشت از چند روز سخت دوباره‌ به نقطه صفر بازگشته و باید تمام تلاشش را برای جلب نظر برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم صورت دهد. شاید برانکو در ذهن خود فکر کند مصلح مسوولیت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را درک نکرده و بابت حواشی از این بازیکن ناراضی باشد و حالا خود مصلح است که باید دوباره خود را به نقطه‌ای برساند که در سه بازی متوالی آسیایی و لیگ برای پرسپولیس به ثبت رساند.

او در دیدار دوحیل به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و نمایش فوق العاده‌ای داشت و همچنین در دو دیدار مقابل سپیدرود و السد قطر نیز کاملا در پست دفاع چپ جا افتاده و بدون اشتباه ظاهر شد. اما در اوج امیدواری اتفاقی رخ داد که باعث دلخوری جمعی از این بازیکن را فراهم آورده است، اگرچه خود مصلح نیز معترف است که نباید این اتفاق رخ می‌داد.

نکته اما درباره این بازیکن کم تجربه و بااستعداد به حواشی تندی برمیگردد که پس از انتشار ویدئو گریبان خود و خانواده‌اش را گرفته است. واکنش‌هایی که جنبه‌ی فرا مرزی داشته و تهدیدهایی که محدود به ایران نیست و البته به خصوص مادر شایان را به شدت آزار داده است. در عین حال مصلح امیدوار است با عبور از این ماجرا مساله کم کم به فراموشی سپرده شود تا او بدون دغدغه به کار اصلی‌اش فوتبال برسد. مساله اینجاست که به دلیل حساسیت موضوع هرگونه صحبت در این رابطه منجر به واکنش‌های بعدی و صف بندی‌های تازه‌تر خواهد شد و بهترین کار این است که شایان به طور کامل سکوت پیشه کند.
مسیری که پیش پای اوست دوری از هرگونه حاشیه و تمرکز صد در صدی در تمرینات برای جلب نظر برانکو ایوانکوویچ و هم‌تیمی‌ها و پایان ماجرایی است که او نمی‌خواهد درباره‌اش حرف بزند. ماجرایی که این پتانسیل را دارد که باعث ناپدید شدن و حذف این پدیده فصل گذشته فوتبال ایران از سطح اول بشود.

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه