امام جمعه رشت:

لزوم توجه به ظرفیت اقتصادی روستاهای گیلان/ نمایندگان مجلس فکری به حال ۲ وزارتخانه بدون وزیر کشور کنند

امام جمعه رشت با اشاره به نبود وزیر در دو وزارتخانه کشور، گفت: این مسئله مشکلات بزرگی در کشور ایجاد کرده و نمایندگان مجلس باید به فکر رفع این مشکلات باشند.

لزوم توجه به ظرفیت اقتصادی روستاهای گیلان/ نمایندگان مجلس فکری به حال ۲ وزارتخانه بدون وزیر کشور کنند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) با بیان اینکه کسی که با برنامه زندگی می‌کند از امکانات زندگی خود درست و به نحو احسنت استفاده می‌کند، گفت: مدیر شایسته مدیری است که از امکانات ناچیز استفاده شایسته می کند.

وی با بیان اینکه دختران و پسران جوان باید برای زندگی آینده‌شان برنامه‌ریزی داشته باشند، گفت: انسانی که با برنامه زندگی کند می‌تواند با تهدید‌های زندگی مقابله کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بنا به روایتی از امام صادق(ع)، برنامه‌ریزی کردن سبب آرامش زندگی انسان می‌شود عنوان داشت: یک زن و شوهر برای داشتن یک زندگی نورانی باید با هم حسن معاشرت داشته باشند.

آیت الله فلاحتی تقوا را سرچشمه موفقیت در حیات دنیوی و اخروی دانست و تصریح کرد: افراد بی‌تقوا در جامعه آثار منفی به جا می‌گذارند و هر حرکت ناموزونی را مرتکب می‌شوند.‌

وی با اشاره به ظرفیت اقتصادی روستاها در گیلان، بیان کرد: روستائیان با استفاده از موقعیت های روستا می‌توانند در خرید از برخی مواد مایحتاج زندگی خودکفا شده و از امکانات موجود بهترین استفاده را داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان، گفت: این قابل انکار است که دشمن همشه برای نابودی انقلاب نقشه می‌کشد.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه مسئولان برای راه نفوذ دشمن برای ضربه زدن به انقلاب را شناسایی کنند، گفت: آمریکا همواره در طول تاریخ به ما خیانت کرده است و برجام هیچ فایده‌ای را نصیب کشور نکرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه هیچ‌کدام از دولت‌های استکباری جرأت حمله به ایران را ندارند‌، گفت: اجرای برجام موشکی بخشی از برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است اما ‌به فرموده مقام معظم رهبری ” نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره خواهیم کرد”‌.

‌وی در ادامه با اشاره به نبود وزیر در دو وزارتخانه کشور، گفت: این مسئله مشکلات بزرگی در کشور ایجاد کرده و نمایندگان مجلس باید به فکر رفع این مشکلات باشند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه کار به جایی رسیده که مقام معظم رهبری خودشان وارد عرصه رفع مشکلات کشور شدند گفت: مسئولان به جای نگاه به توان داخلی به دنبال حرف و نظرات کشورهای زر و زور هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه