جمعی از نویسندگان و شاعران با رهبرمعظم انقلاب اسلامی دیدار کردند

جمعی از نویسندگان و شاعران کشورمان امشب ضمن دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برخی مسائل حوزه ادبیات سخن گفتند .

جمعی از نویسندگان و شاعران با رهبرمعظم انقلاب اسلامی دیدار کردند

به گزارش هشت دی،جمعی از نویسندگان و شاعران کشورمان که اغلب مرتبط با حوزه هنری یا شهرستان ادب و از چهره‌های شناخته شده حوزه ادبیات هستند امشب با رهبر انقلاب دیدار کردند.

براساس این گزارش، در این دیدار شاعرانی همچون علی‌محمد مؤدب، محمدمهدی سرشار و نویسندگانی چون عزتی پاک، راضیه تجار، وجیهه علی اکبری سامانی، یاسین حجازی، هادی خورشاهیان، عزتی پاک،خبوشان، موسوی‌نیا، مؤمنی شریف و سارا عرفانی حضور داشتند.

سارا عرفانی  اظهار داشت: چندی پیش به همراه برخی زنان فعال حوزه دفاع مقدس و فعالان رسانه‌ای با رهبر انقلاب دیداری داشتیم اما در آن دیدار فرصت صحبت پیش نیامد. از این‌رو در دیدار امشب که با جمعی نزدیک به ۳۰ نفر برگزار شد حاضران به فضای کنونی ادبیات ، عملکردها، مشکلات، امور انجام شده و برخی محاسن و معایب کار پرداختند.

وی گفت: بنده نیز در این دیدار کوتاه صحبت کرده و گفتم ما و مسؤولان باید دست در دست هم مشکلات را حل کنیم و در ادامه نیز اضافه کردم که باید کار مجاهدانه انجام داد. از این‌رو ما در کانون بانوی فرهنگ به همراه جمعی از بانوان گوشه‌ای از کار را گرفته‌ایم تا با بانوان نویسنده اتفاقات خوبی رقم بخورد.

عرفانی در پاسخ به اینکه نظر رهبر انقلاب را درباره کتاب «پنج‌شنبه‌های فیروزه‌ای»که به قلم خودتان منتشرشده جویا شدید، گفت: بله، در فرصت پیش آمده درباره این کتاب هم پرسیدم که حضرت آقا فرمودند کتاب را خوانده‌ام، یادداشتی بر آن هم نوشته‌ام ولی الان در خاطرم نیست.

وی در ادامه با اشاره به نکته جالب درباره کتاب خود گفت: ابتدا که آقای مؤمنی شریف، رئیس حوزه هنری حاضران را معرفی می‌کردند وقتی نوبت به من رسید اینگونه معرفی کردند که ایشان نویسنده کتاب «پنج‌شنبه‌های فیروزه‌ای» هستند کتابی که در فضای دخترانه نوشته شده، اما نکته جالب اینجا است که آقا فرمودند نه، لزوماً این کتاب دخترانه نیست و برای من جالب بود که ایشان کتاب مرا تا این حد با ظرافت در ذهن داشتند.

عرفانی در پایان گفت: در پایان این دیدار نیز رهبر انقلاب در مورد فضای ادبیات و آنچه در شعر و  داستان می‌گذرد مطالبی  مطرح کردند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه