برگزاری نمایشگاه انفرادی «کارا ٢» در لاهیجان

انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی با عنوان «کارا ٢» نموده است.

برگزاری نمایشگاه انفرادی «کارا ٢» در لاهیجان

به گزارش هشت دی، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی با عنوان «کارا ٢» نموده است.

این نمایشگاه شامل ٢٣ قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی در اندازه‌های ۴۵در ٣٠ است. در این نمایشگاه عکسهایی با موضوع « کار و حرفه » در معرض دید علاقمندان به عکاسی قرار خواهد گرفت و عصر روز شنبه بیست و یکم مهر ماه راس ساعت پنج عصر در گالری استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان افتتاح خواهد شد . زمان برگزاری نمایشگاه از ٢١ الی ٢۵ مهر ماه در دو نوبت صبح و عصر می باشد.

ارکیده تحویلداری کارشناس عکاسی و دانشجوی کارشناسی ارشد تصویربرداری است که پیش از این سه نمایشگاه عکس با عناوین «نیلوفر آبی»در فرهنگ سرای ارسبالان تهران بصورت انفرادی ، «مالا »در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه بصورت گروهی و«کارا» در گالری مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء شهرستان رشت بصورت انفرادی برگزار نمودند.

بازدید از نمایشگاه برای کلیه علاقمندان آزاد می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه