رییس شورای شهر رشت در گفتگو با 8دی:

فاطمه مقیمی طبق قانون به لیست کاندیداهای انتخاب شهردار اضافه شد/ ختم جلسه شورا کاملا منطبق با آیین نامه داخلی است

رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه فاطمه مقیمی طبق قانون به لیست کاندیداتور های انتخاب شهردار اضافه شد، گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم وی تمایل به ارائه برنامه دارد یاخیر؟!

فاطمه مقیمی طبق قانون به لیست کاندیداهای انتخاب شهردار اضافه شد/ ختم جلسه شورا کاملا منطبق با آیین نامه داخلی است

سید امیرحسین علوی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره حواشی جلسه دیروز شورای شهر رشت، اظهار کرد: جلسه دیروز تقریبا از ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شروع شد و تا ساعتی که قبل از آنتراک اعلام شد ۱۰ دقیقه از چهار ساعت جلسه باقیمانده بود.

وی افزود: با درخواست تعدادی از همکاران، جلسه به مدت ۱۰دقیقه برای آنتراک متوقف شد چون طبق قانون و آیین نامه زمان قانونی جلسات صحن شورا چهار ساعت است.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ماجلسه را ۱۰دقیقه برای استراحت عزیزان تعطیل کردیم، تصریح کرد: این امر با واکنش تعدادی از همکاران همراه بود اما بعد از ۱۰دقیقه تعداد نفرات حاضر در جلسه به حد نصاب دو سوم اعضا نرسید.

علوی با بیان اینکه برخی از دوستان خسته بودند، اضافه کرد: چون بایستی برای ادامه جلسه رأی گیری می شد که جلسه ادامه داشته یا نداشته باشد اساسا جلسه شکل نگرفت که این اتفاق بیفتد.

وی با تأکید بر اینکه بنده هم برای اینکه اعلام کنم که جلسه صحن شورا به اتمام رسیده است داخل صحن حضور پیدا کردم، و این را اطلاع دادم، گفت: ختم جلسه انتخاب شهردار کاملا منطبق با آیین نامه داخلی شورا است.

رییس شورای شهر رشت ادامه داد: حالا اینکه یکی از همکاران با فرماندار محترم تماس گرفتند و ادعای آبستراکسیون و تقاضای جلسه فوق العاده و اینها را کردند فکر می کنم خیلی موضوعیت نداشته و نظر شخصی بوده است و هر عضوی می تواند نظر شخصی خودش را داشته باشد.

علوی با اشاره به اینکه فاطمه مقیمی هم به لیست کاندیداهای شهرداری رشت اضافه شد، اظهار کرد: هشت امضا تقاضای اضافه شدن ایشان را به لیست داشتند و در جلسه اعلام شد و چون طبق قانون بایستی وقنی موضوعی با دو سوم آرا و درخواست اعضا امضا می شود در همان جلسه باید اعلام وصول و طرح بشود، این اتفاق هم افتاد.

وی با بیان اینکه باید منتظر بمانیم و ببینیم وی تمایل به ارائه برنامه دارد یا خیر؟!،  اظهار کرد: این توافقی بوده که در جلسه قبل شورا بین اعضا منعقد شد که اگر کسی بخواهد اضافه شود این فضا برایش فراهم باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه