نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

پیروزی انقلاب اسلامی با تأسی از قرآن بود

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با تأسی از قرآن بود گفت: انقلاب اسلامی توانست با نثار خون شهدا و جانفشانی همه روح و کلام الهی را به جهان صادر کند.

پیروزی انقلاب اسلامی با تأسی از قرآن بود

به گزارش هشت دی،آیت الله رسول فلاحتی امشب در آیین افتتاح بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در تالار جام جم مجتمع فرهنگی صدا و سیمای زیباکنار با اشاره به اهمیت قرآن در جوامع بشری اظهار کرد: در دنیایی که ظلم و فساد در دنیا خودنمایی میکند همچنان قرآن بر تارک جهان خودنمایی کرده و با عمق در نفوس و قلوب می درخشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان  با اشاره به تلاش معاندان کتاب الهی برای برقرار کردن رابطه از سوی انسان ها در جوامع گوناگون با آن افزود: اسلام و کتاب آن از تمامی ادیان در مقابل گروه های و تفکرات انحرافی مقابله می‌کند.

وی با بیان اینکه تنها به تلاوت قرآن پرداخته شده در حالیکه باید به بطن آن بیشتر توجه شود افزود: تلاوت قرآن پیوسته مورد تأکید پیامبر اکرم (ص) به امام علی علیه السلام بوده است و پرداختن به بطن قرآن به معنای بی توجهی به قرائت و یا ظاهر قرآن نیست.

فلاحتی با بیان اینکه قرآن برای سعادت انسان آمده افزود: قرآن کتاب هدایت بشر است و برای تعالی بشریت فرستاده شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تاکید قرآن بر تلاوت و تدبر در آن بیان کرد: قرآن رابطی بین انسان و خدا است و لازم است انسان مسلمان عهدنامه خود با خدا را روزانه تلاوت و تدبر کند.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در پرده برداری از غفلت از قرآن تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانست با نثار خون شهدا و جانفشانی همه روح و کلام الهی را به جهان صادر کند.

فلاحتی بر لزوم بهره گیری همه جانبه از قرآن تاکید کرد و افزود: امام خمینی (ره) پیوسته خود را در جوار قرآن میدید و در بدترین شرایط جسمی و روحی از آن رهنمایی می‌گرفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه