پول بازسازی ورزشگاه آزادی را چه کسی می‌دهد؟

با وجود اعلام قبلی مدیرعامل ورزشگاه آزادی اما امروز اعلام شده که پول بازسازی این ورزشگاه را پرسپولیس پرداخت نمی‌کند و البته صحبت‌های جدیدی در این باره مطرح شده است.

پول بازسازی ورزشگاه آزادی را چه کسی می‌دهد؟

به گزارش ۸دی، ماجرای ترمیم و بازسازی بخش‌هایی از ورزشگاه آزادی برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا که احتمال دارد پرسپولیس به آن برسد به یکی از دغدغه‌های اصلی فوتبال ایران طی روزهای گذشته تبدیل شده است.

در این باره جلسات متعددی برگزار و مشخص شده که بازسازی ورزشگاه ازادی مبلغی در حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه دارد. از این رو روز گذشته نیکوخصال مدیرعامل ورزشگاه آزادی در گفت و گویی با خبرگزاری مهر اعلام کرده که قانونا باید هزینه های بازسازی را پرسپولیس پرداخت کند. این مساله تنش هایی را ایجاد کرد تا اینکه امروز شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی رسما اعلام کرده این هزینه را پرسپولیس پرداخت نمی‌کند.

از سوی دیگر مدیرعامل ورزشگاه آزادی امروز درمصاحبه دیگری از برداشت اشتباه بابت حرف‌هایش در این خصوص پرده برداشت اما توضیح مبهمی درباره ارگانی که هزینه ها را پرداخت می‌کند ارائه کرد.

نیکوخصال امروز به ایسنا گفته است:‌«: من دقیق نمی‌دانم چه کسی باید هزینه آماده‌سازی ورزشگاه را پرداخت کند اما به نظر می‌رسد این هزینه باید از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شود.»

نکته قابل توجه این است که در شرایطی هنوز مشخص نیست هزینه های بازسازی آزادی را کدام ارگان پرداخت می کند که حدود یکماه دیگر دیدار فینال لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد مسئولان این امر در حال از دست دادن زمان هستند و این موضوع می‌تواند شرایط سختی را در صورت صعود پرسپولیس به دیدار نهایی رقم بزند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه