سینامقدادی کاندیدای شهرداری رشت:

عزل و نصب ها در تعامل با شورا به بهترین حالت انجام می شود

کاندیدای شهرداری رشت با بیان اینکه در عزل و نصب ها با تعامل و انسجام شورا می توانم مدیران خود را معرفی کنم، گفت: به کار جمعی اعتقاد دارم و یقین دارم عزل و نصب ها بهترین حالت انجام می شود.

عزل و نصب ها در تعامل با شورا به بهترین حالت انجام می شود

به گزارش خبرنگار ۸دی، سینا مقدادی، عضو علی البدل شورای شهر رشت و چهارمین کاندیدای پست تصدی شهرداری رشت در صحن علنی شورا با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ سال از تشکیل شهرداری رشت می گذرد، اظهار کرد: من تمام مشکلات شهر را با وجود خود لمس کرده ام.

 

وی مباحث آسفالت و ترافیک را جزئی از برنامه های خود اعلام کرد و گفت: قیر یارانه ای، افزایش فضای تفریحی گردشگری، استفاده از باغات درون شهری برای احداث پارک، حمایت از بسته های تفریحی و گردشگری در قالب سرمایه گذاری نیز از جمله برنامه ها است.

 

کاندیدای پست تصدی شهرداری رشت جذب شهروند و جلوگیری از تخلیه زباله را لزوم برنامه ریزی دانست و بیان کرد: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، راه اندازی کارت الکترونیک شهروندی نیز باید برنامه ریزی داشته باشد.

 

مقدادی با اشاره به معضل زباله در سراوان و راه اندازی دستگاه زباله سوز، اذعان کرد: حجم زباله ها باید کاهش یابد.

 

وی با اشاره به آزادسازی حریم رودخانه ها، حل ترافیک، دریافت اعتبارات برای اجرای پروژهای هدف، دریافت قیر، ایجاد برند برای مرمت سازی شهر رشت، گفت: امیدواریم که بتوانیم با برنامه ریزی بر تمام مشکلات غلبه کنیم.

 

در ادامه فاطمه شیرزاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان شورای شهر رشت، سوال خود را اینگونه مطرح کرد: برنامه شما برای انتخاب مدیران در حوزه شهردای چگونه خواهد بود و چگونه با شورا کنار خواهید آمد؟

 

** علیپور: شهردار به داد کارگران برسد

محمد حسن علیپور نیز با بیان اینکه شورای دوم و سوم به شهر ما خیانت کردند گفت: از شهردار آینده می خواهیم که به داد کارگران برسند.

 

مقدادی کاندیدای شهرداری رشت در ادامه با بیان اینکه هر شهردار باید بتواند در مسائل فرهنگی با شورا هم سوء باشد اذعان کرد: اولین موضوع در مبحث گردشگری، اعتماد است.

 

** عزل و نصب ها در تعامل و انسجام با شورا به بهترین حالت انجام می شود

وی در ادامه با بیان اینکه در عزل و نصب ها با تعامل و انسجام شورا می توانم مدیران خود را معرفی کنم، افزود: به کار جمعی اعتقاد دارم و یقین دارم در عزل و نصب ها بهترین حالت انجام می شود.

مشروح این خبر را از اینجا بخوانید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه