مبصر کاندیدای شهرداری رشت مطرح کرد:

کشتی شهرداری به گل نشسته/ اتمام بدهکاری ۸۰۰ میلیاردی شهرداری با اجرای ۳۰ درصدی برنامه های درآمدی

جوانترین کاندیدای شهرداری رشت با اشاره به هشتصد میلیارد بدهی شهرداری با بیان اینکه کشتی شهرداری به گل نشسته است، گفت: اگر بتوانیم ۳۰ درصد برنامه های درآمدی را اجرا کنیم می توانیم بدهکاری شهرداری را به اتمام برسانیم.

کشتی شهرداری به گل نشسته/ اتمام بدهکاری ۸۰۰ میلیاردی شهرداری با اجرای ۳۰ درصدی برنامه های درآمدی

به گزارش خبرنگار ۸دی، علی مبصر، جوانترین کاندیدای پست شهرداری رشت در جلسه شورای شهر این شهر با ارائه برنامه های پیشنهادی خود با بیان اینکه تعدادی از پرسنل شهرداری رغبت کافی برای کار ندارند و نیازمند برنامه هستند، اظهار کرد: باید برنامه ریزی دقیقی برای ایجاد روحیه درنظر گرفته شود.

وی اولین حوزه موضوع خود را حوزه درآمدی معرفی کرد و افزود: دومین مبحث، ایجاد فضای مناسب برای بی.آر.تی و شرایط وی.آی.پی برای سرمایه گذاری است.

کاندیدای شهرداری رشت با اشاره به عوارض بهره برداری موقت، افزود: جلوگیری از خروج عوارض ماشین ها نیز جزئی از برنامه شهرداری است.

مبصر با بیان اینکه اکنون بانک اطلاعاتی اسناد در شهرداری وجود ندارد، گفت: بانک اطلاعاتی به ویژه برای املک شهرستان باید وجود داشته باشد.

وی با اشاره به تبدیل شدن معابر رشت به خوابگاه گردشگران اذعان کرد: می توانیم با ایجاد فضای مناسب برای مسافران، سیمای شهر را بهبود ببخشیم.

مبصر پایش و کاهش آلاینده های زیست محیطی و جلب مشارکت فعالانه شهروندان را جزئی از برنامه های خود در حوزه حمل و نقل دانست و افزود: در حوزه فرهنگی، شهرسازی و معماری، محیط زیست و خدمات شهری، حوزه ایمنی و مدیریت بحران نیز باید برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه در هر سازمانی فساد وجود دارد گفت: اگر بتوانیم فساد را شناسایی و هدایت کنیم در کنارش میتوان فضا را آماده به کار کرد.

جوانترین کاندیدای شهرداری رشت با اشاره به هشتصد میلیارد بدهی شهردار با بیان اینکه کشتی شهرداری به گل نشسته است، اذعان کرد: اگر بتوانیم ۳۰ درصد برنامه های درآمدی را اجرا کنیم می توانیم بدهکاری شهرداری را به اتمام برسانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه