ساغری کاندیدای شهرداری رشت:

شهرداری رشت را با این وجه بدهکاری سرپا می کنم/ برای انجام فریضه آمده ام

کاندیدای شهرداری رشت، گفت: من ادعا دارم که شهرداری را با این وجه بدهکاری می توانم سرپا کنم چون ۱۰سال مدیر بنگاه های اقتصادی بودم.

شهرداری رشت را با این وجه بدهکاری سرپا می کنم/ برای انجام فریضه آمده ام

به گزارش خبرنگار هشت دی، شامگاه سه شنبه پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر رشت در تالار شورای شهر رشت برگزار شد.

رضا ساغری اولین کاندیدای شهرداری رشت با بیان اینکه شورای دوم و سوم بیشترین تحولات شهر را به ارمغان آورده است، اظهار کرد: ادعا دارم که بیشترین پروژه های زیربنایی شهر را با مدیران ارشد و شورا ادامه می دهم.

وی رودخانه ها را محور اصلی برنامه های خود معرفی کرد و افزود: لایروبی رودخانه ها تمام شده و اکنون به ساماندهی رودخانه ها نیاز است.

 

 

کاندیدای شهرداری رشت با اشاره به اینکه با این امکانات گسترده به ساده ترین شکل ممکن عمل می کنیم اذعان کرد: باید منابع پنهان و آشکار را احضار کنیم.

ساغری با بیان اینکه دارای شهری با بدهکاری بالا هستیم و باید با مدیرمالی این مسئله را حل کنیم، گفت: اولویت اول هر شهردار باید موضوع مالی باشد و این جزء با حضور شخصی با تجربه در امور مالی میسر نمی شود.

وی تصریح کرد: من ادعا دارم که این شهرداری با این وجه بدهکاری را می توانم سرپا کنم چون ۱۰سال مدیر بنگاه های اقتصادی بودم.

 

 

ساغری با اشاره به مباحث نیروی انسانی، فروش اموال، حقوق حاکمیتی و نرخ بهره وری، افزود: اولویت اول شهردارها و معاونین باید بحث درآمدی و سرمایه گذاری باشد.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری با شورا باید در چهارچوب مشخص شده باشد، اذعان کرد: ما می توانیم بار دیگر این شهر را در مسیر بیاوریم.

 

 

حجت جذب عضو شورای شهر رشت در پایان سخنان ساغری با طرح سوالی تصریح کرد: آیا توانایی مقابله با باندهای فساد ایجاد شده را دارید؟

علیپور دیگر عضو شورا، شهرداری را افول شده دانست و ضمن اظهار سوال خود گفت: ما شهرداری استوار، مقاوم و شجاع می خواهیم.

ساغری در پایان افزود: من نه برای شغل بلکه برای انجام فریضه به شهرداری می آیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه