اندر حکایت علاقه ای واگیرداری برای شهردار شدن/ لطفا نماینده مردم بمانید!

رضا رسولی در حالی قید ماندن در لیست گزینه های شهرداری را می زند که هنوز یکی دیگر از اعضای شورا با وجود تمام قول و قرارهایش به مردم در هنگام انتخابات شورای شهر رشت به طور جدی پیگیر رسیدن به مسند شهرداری است.

اندر حکایت علاقه ای واگیرداری برای شهردار شدن/ لطفا نماینده مردم بمانید!

به گزارش ۸دی، رشت شهری است که دیرزمانی است به بی شهردار ماندن عادت کرده است، گویا این شهر نمی خواهد رنگ ثبات را ببینید.

روزی شهردارش با اعضای شورا کل کل های بیهوده دارد و روزی دیگر اعضای شورایش رأی به استیضاح شهرداری می دهند که با آرای بالای خودشان رأی آورده اند.

 

روزی شهردار غیر بومی اش را از شهرداری کرج می آورند و روزی دیگر نفر دیگری از قزوین کوچ می کند.

 

یک روز عمارت شهرداری رشت شهردار دارد و روزی دیگر سرپرست شهرداری و روزی دیگر همان هایی که از مردم رأی گرفته اند تا مطالبه گر اموراتشان باشند و طبق یکی از وظایفی که بر عهده شان گذاشته شده شهردار انتخاب کنند، خود هوس شهردار شدن می کنند.

آری! در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر رشت گزینه های نهایی پست شهرداری این شهر انتخاب شدند.

در این جلسه از بین ۱۷ گزینه تصدی پست شهرداری رشت، ۶ نفر انتخاب شدند تا در جلسه چهارشنبه هفته جاری صاحبِ کلید شصت و ششمین شهردار رشت انتخاب شود.

این در حالی است از میان اعضای شورایی که گزینه نهایی انتخاب شهردار قرار گرفته بودند، “رضا رسولی” عضو شورای شهر رشت انصراف خود را از قرار گرفتن در لیست گزینه های شهرداری این شهر اعلام می کند.

وی در جلسه روز گذشته با ابراز تاسف از تعدد انتخاب شهردار، بیان کرد: “در این دوره با پدیده ای مواجه شدیم که انتخاب شهردار به دلیل عدم حضور چشمگیر شخصیت هایی در حد کشوری، انتخاب را مشکل تر کرده است و  شاید این امر ناشی از فضای حاکم بر کشور و فضای حاکم در شورا بوده است. خود بنده به عنوان دانشجوی دکترای شهرسازی و دو دور سابقه حضور در شورا به این نتیجه رسیدم، می توانم به عنوان یک گزینه شهردار در کنار سایر گزینه ها قرار بگیرم و با مشورت با دیگران به عنوان یکی از نامزدهای شهردار اعلام آمادگی کرده ام.

وی از ادامه حضور انصراف داد و گفت: “تجربه دوران نصرتی، فضای همدلی و اتحاد بین اعضای شورا برای شهر آسیب دیده رشت بود. اگرچه اختلاف نظرهایی بین اعضای شورا وجود دارد، ولی امیدوارم شهردار با شاخصه های درستی انتخاب گردد”.

رضا رسولی در حالی قید ماندن در لیست گزینه های شهرداری را می زند که هنوز یکی دیگر از اعضای شورا با وجود تمام قول و قرارهایش به مردم در هنگام انتخابات شورای شهر رشت به طور جدی پیگیر رسیدن به مسند شهرداری است.

در اینجا این سؤال مطرح می شود که این عضو شورا در این  ۲ سال و اندی که از عمر شورا باقی مانده و هنوز خیلی از خواسته های مردم روی زمین مانده است با چه نگاهی و با چه کارنامه ای می خواهدد در این فرایند ورود کند و  شهردار بشود؟!

در پایان امید دارم “رشت” این شهر زیبا که اگرچه با تمام ناملایمات موجود همیشه سرسبزی و طرواتِ ذاتی خود را به مردمانش هدیه داده، این بار به سامان شود و هر مسئولی در جای خود به وظایف خطیر مسئولیتش عمل کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه