اساس کار وزارت کشور تعامل با مجلس است

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: وزیر کشور در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت برتعامل وزارت کشور با مجلس تاکید کرد.

اساس کار وزارت کشور تعامل با مجلس است

به گزارش ۸دی نیوز، صفر نعیمی رز در تشریح جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت امروز با حضور اعضای شورای مرکزی، وزیر کشور ومعاون پارلمانی و عمرانی وی برگزار شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسه اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نقطه نظرات خود را درباره مسائلی چون تقسیمات کشوری، تعامل استانداران وفرمانداران و توزیع اعتبارات به طور مساوی در نقاط مختلف کشور مطرح کردند و وزیر کشور ضمن اعلام اینکه وزارت کشور بسیاروسیع بوده و امورات اجرایی در این وزارتخانه به هم وابسته هستند به پرسش‌های نمایندگان پاسخ داد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ، افزود: وزیر کشور دراین جلسه تاکید کرد که اساس کار وزارت کشور تعامل با مجلس شورای اسلامی است و بسیاری از مسائلی که ازسوی نمایندگان مطرح شد در حال پیگیری است، ازسوی دیگر رحمانی فضلی گفت که در بحث تقسیمات کشوری لایحه مربوط به آن تهیه شده و در حال نهایی شدن دردولت است و پس از تصویب مجلس این موضوع پیگیری خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه