انتصاب بخشدار حاشیه دار ماسال در فومن؛

دلجویی‌ از بخشدار‌ معزول‌ ماسال با‌تقدیم معاونت‌ فرمانداری‌ فومن!

اواسط سال ۹۵ بود که خبری عجیب فضای رسانه ای استان را تحت تاثیر قرار داد. خبری که در نهایت به عزل حمید رضایی بخشدار سابق ماسال انجامید ولی هرگز از اذهان مردم فراموش نخواهد شد.

دلجویی‌ از بخشدار‌ معزول‌ ماسال با‌تقدیم معاونت‌ فرمانداری‌ فومن!

به گزارش ۸دی، اواسط سال ۹۵ بود که خبری عجیب فضای رسانه ای استان را تحت تاثیر قرار داد. خبری که در نهایت به عزل حمید رضایی بخشدار سابق ماسال انجامید ولی هرگز از اذهان مردم فراموش نخواهد شد.

اصل ماجرای واقع شده را به نقل از ماسال نیوز بخوانید:

“ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر بخشدار مرکزی ماسال با یکی از هم کلاسی های ورزشی خود درگیری فیزیکی مختصری پیدا می‌کند. پس از خاتمه‌ی این قائله‌ی کودکانه و اطلاع بخشدار از ماجرا،  رضایی بخشدار ماسال با خودروی پلاک دولتی در مسیر باشگاه ورزشی حاضر شده و ضمن شناسایی طرف دوم دعوا از طریق فرزندش، اقدام به ضرب و شتم شدید این نوجوان ۱۳ ساله می کند.

رضایی به ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله اکتفا نکرده و وی را به زور سوار بر خودروی دولتی نموده و با خود به مقصدی نامعلوم می برد.

بخشدار ماسال پس از سوار کردن نوجوان ۱۳ ساله، در داخل خودرو اقدام به توبیخ وی نموده و در نهایت وی را در میدانی نزدیکی محل وقوع حادثه پیاده می کند.”

پس از این حادثه بود که محمود قاسم نژاد فرماندار سابق ماسال در گفتگویی اعلام کرداستاندار گیلان در واکنش به اقدام ناپسند بخشدار ماسال، وی را از سمتش عزل کرد.

البته بعدها بخشدار سابق ماسال در گفتگویی عنوان کرد: برخی‌ها این موضوع را خیلی بزرگ کردند.

رضایی اذعان داشت: می‌دانم که اشتباه کردم و به عنوان یک مسئول باید عصبانیتم را کنترل می‌کردم، ولی برخورد من با آن نوجوان مانند یک عمو با برادرزاده اش بود چرا که من با پدر آن نوجوان رفاقت قدیمی داشتم.
وی ادامه داد: البته با تمام این اتفاقات بنده از خانواده نوجوان ۱۳ ساله عذرخواهی کردم و قضیه فیصله پیدا کرد و از همین طریق نیز از تمام مردم ماسال پوزش می‌طلبم.
حال پس از گذشت بیش از ۲سال از این ماجرا که اذهان مردم را جریحه دار کرده بود، خبری جدید همگان را در شوک فرو برد.
اینکه در همان مقطع قاسم نژاد فرماندار فعلی فومن، در سمت فرمانداری ماسال مشغول به خدمت بوده و این روزها که به فومن آمده معاون جدیدش را همان فرد مذکور معرفی می کند، بسی جای تامل دارد!
آیا این اقدام در حالیکه در آن مقطع به شدت توسط آقای فرماندار محکوم میشده و حتی به عزل وی از سوی استاندار منجر شده، به نوعی دلجویی از شخص مذکور نیست؟
حال بماند که برخی از رسانه های مجیز گوی دولت از این انتصاب به عنوان اعتماد به نیروهای جوان و با تجربه یاد کرده اند!

منبع: گیل روز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه