سردار عبدالله پور در یادواره شهدای حیران آستارا:

برتری آمریکا دزدیدن علم دیگر کشورهاست | آمریکا در منطقه هیچ قدرتی ندارد

فرمانده سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای حیران آستارا گفت: آمریکا مدام در خلیج فارس به کشتی‌های خود تاکید می‌کند که وارد آب ایران نشوید، مگر کشور قدرتمند اینگونه صحبت می‌کند؟

برتری آمریکا دزدیدن علم دیگر کشورهاست | آمریکا در منطقه هیچ قدرتی ندارد

به گزارش ۸دی, یادواره بزرگ شهدای منطقه حیران آستارا با حضور سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در منطقه حیران این شهرستان برگزار شد.

ابتدا سپاه ناحیه آستارا با خیر مقدم به جانباز عملیات کربلای ۵ و یادگار جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه حیران آستارا زحمات سربلندان و جان بر کفان ایران اسلامی را ارج نهاد.

سپس فرمانده سپاه قدس گیلان با ذکر زیبای نام حیران آستارا گفت: از زیبای این منطقه عظمت حضور شهدای ایران را تکمیل کننده این زیبایی است، مشاهده می کنیم.

سردار عبدالله پور با اشاره به فرمایش امام راحل گفت: ما خاکی ها اگر چیزی از شهدا ندانیم یک امر طبیعی است ولی به فرموده امام (ره) حتی افلاکی ها هم از درک مقام شهدا عاجز هستند.

فرمانده سپاه قدس ایران با ذکر مثالی در این رابطه گفت: گاهی فکر می‌کنیم شهید هم یک بسیجی معمولی بود که ترکش خورده و به شهادت رسیده ولی واقعا مفهوم شهدا این نیست.

عبدالله پور افزود: قدرت هر کشوری یک امر به خصوص به خودش است، برتری آمریکا دزدیدن علم دیگر کشورها و اقتصادی که از این راه به دست می آورند است، عربستانی‌ها قدرتشان پول و نفت بوده و امنیت خودشان را هم از آمریکا اجاره می‌کنند، قدرت کشوری مانند چین جمعیت شان و برخی کشورهای دیگر بمب اتم، حق وتو و دیگر چیز ها ولی خود را در کشور ایران اسلامی که باعث فتح دیگر کشورها است به فرموده امام راحل شهدای ما هستند.

سردار عبدالله پور ادامه داد: قدرت ما شهدا هستند، شهیدی همچون سجاد طاهرنیا هنگام به دنیا آمدن کودک به سوریه می‌رود و هفت روز پس از تولد نوزاد اش در حرم حضرت رقیه (س) شهید می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ادامه راه شهدا گفت: تا زمانی که خالصانه و با ایمان راه شهدا را برویم اگر تمام دنیا هم جمع شوند، نمی توانند به انقلاب ما آسیبی برسانند.

عبدالله پور ادامه داد: هر کسی از مسیر شهدا خارج شده و به انقلاب خیانت کند عاقبت به خیر نمی شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی این روزهای کشورمان گفت: این روزها با بروز مشکلات اقتصادی محتکرین هم بسیار فعال هستند، ۲ نوع احتکار داریم؛ یکی احتکار خانگی که اقلام اساسی را بیش از نیازمان خریداری کرده و انبار می کنیم و نوع دوم از طریق بازاریان انجام میشود.

عبدالله پور با ذکر لزوم آگاهی از تحرکات دشمن گفت: دشمن امروزه می‌خواهد سوءظن، اختلاف و تفرقه ایجاد کرده اما اخلاق شهدا به ما یاد می‌دهد گوشمان به لبان رهبرمان باشد و وحدت و انسجام ملی اجازه سوء استفاده به دشمنان را نخواهد داد.

سردار عبدالله پور در گوشه دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف سرمایه گذاری دشمن گفت: سرمایه گذاری که آمریکا، صهیونیست و غرب برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، بدنام کردن اسلام، از هم پاشیدن خانواده ها، طلاق، بی اعتمادی، بی اخلاقی، سست کردن پایه های نظام در حوزه رسانه انجام داده بسیار کلان است، اما مشاهده کردید که در عاشورای امسال جوانان در دسته های عزاداری مانع رسیدن دشمن به اهداف کورشان شدند و آمریکا و نظام سلطه هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، آثار شکست آمریکا ظاهر شده و این کشور در آینده منزوی خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان با اشاره به قدرت نداشتن آمریکا در منطقه گفت: آمریکا مدام در خلیج فارس به کشتی‌های خود تاکید می‌کند که وارد آب ایران نشوید، مگر کشور قدرتمند اینگونه صحبت می‌کند؟

امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا مقتدرانه به عنوان یک قدرت برتر در منطقه حضور داشته و کوچکترین تحرکات دشمن را زیر نظر دارد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۴۰ هزار هکتار اراضی ملی در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع:دیار میرزا

منبع: دیارمیرزا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه