کودک چهارساله زنجانی طعمه گرگ گرسنه شد

حمله گرگ‌ها به زندگی کودک ۴ ساله پایان داد

کودک چهارساله زنجانی  طعمه گرگ گرسنه شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، کودک چهار ساله‌ای در منطقه “بزینه رود” استان زنجان طعمه گرگ شد.

طی چند سال گذشته این ششمین کودک این منطقه است که اسیر حمله گرگ شده و جان خود را از دست می‌دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است ، این حادثه زمانی اتفاق افتاده که گرگ تنها ۲۰۰ متر با خیابان اصلی شهر “بزینه رود” فاصله داشته است و گرگ پس از حمله به کودک چهار ساله او را به باغی در اطراف شهر بزینه رود برده و خانواده کودک پس از سه ساعت جسد او را پیدا می‌کنند.

بنا به گفته پدر این کودک، شب گذشته وقتی پدر خانواده قصد عزیمت به مغازه خوار و بارفروشی را در منطقه دیگر شهر داشته است، با اسرار کودک خود برای همراه شدن با وی مواجه می‌شود، اما پدر مسیر را برگشته و کودک را به منزل بازمی‌گرداند، غافل از اینکه کودک دوباره به دنبال پدر راه افتاده و در مسیر دچار حمله گرگ‌ها می‌شود.

فرماندار شهرستان خدابنده در همین زمینه در گفت‌وگو با فارس ضمن تسلیت به خانواده این کودک به جهت ضایعه دردناک به وجود آمده اظهار کرد: متاسفانه مشابه این حادثه در سال‌های ۸۸ و ۹۰ نیز در این منطقه رخ داده است.

باب‌الله فتحی با بیان اینکه شرایط اقلیمی و وجود درختان بسیار در اطراف رودخانه این منطقه موجب ایجاد کمین‌گاه برای گرگ‌ها شده است، اضافه کرد: برای پیگیری موضوع امروز مسئولان محیط زیست به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مجوز میرشکاری به ماموران محیط زیست داده شده است، بیان کرد: در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های ذیربط نسبت به پاکسازی منطقه اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان خدابنده با اظهار تاسف دوباره از اتفاق رخ داده اضافه کرد: متاسفانه حادثه مذکور غیرمترقبه بوده و وجود این حیوانات در این منطقه طبیعی است.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه