نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

نوبخت از مناطق سیل زده گیلان بازدید می کند

نماینده رودسر و املش در مجلس در ادامه با بیان اینکه نوبخت معاون رییس جمهور فردا برای بازدید از مناطق سیل زده به گیلان می آید و وضعیت را از نزدیک مشاهده می کند، گفت: انتظار ما این است که هر چه سریعتر راه های ارتباطی و مواصلاتی برقرار شود.

نوبخت از مناطق سیل زده گیلان بازدید می کند

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به وضعیت سیل در شهرستان های املش و رودسر، اظهار کرد: بارش شدیدی طی یک شبانه روز داشتیم و تلاش های زیادی جهت پیشگیری و کاهش خسارت به مردم شد.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه در منطقه ما مردم در چند نقطه آسیب دیده اند، گفت: در منطقه چابکسر ـ میانده پل ارتباطی بین میانده قدیم و جدید از بین رفته است.

 

** قطعی آب و راه ۳۰ خانوار در قاسم آباد سفلی

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه در قاسم آباد سفلی هم آب و راه ارتباطی ۳۰خانوار قطع شده است، تصریح کرد: قطعی آب در سیاهکلرود نیز هست ولی راه ها را باز کردند.

 

** پل ارتباطی بین راه اصلی با روستاها در منطقه عسگر آباد واجارگاه قطع شده است

 

عباسی با اشاره به اینکه پل ارتباطی بین راه اصلی با روستاها در عسگر آباد منطقه واجارگاه قطع شده است، افزود: پل کامل تخریب شده است و در منطقه رحیم آباد بالادست سد پلرود یک پل ارتباطی قطع شده است ولی راه ارتباطی وجود دارد و رفت و آمد وجود دارد و این به پیمانکاری برمی گردد که در آنجا کار می کرد.

 

** آبگرفتگی مناطق حسین آباد و شهید رجایی 

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل سطح زمین و شیبی که وجود دارد خانه هایی که در منطقه حسین آباد و شهید رجایی قرار دارند در معرض آسیب و آبگرفتگی قرار گرفت.

 

** آبگرفتگی در منطقه چینی جان و میان پشته به دلیل عدم لایروبی و ساماندهی رودخانه

عباسی با بیان اینکه در منطقه چینی جان و میان پشته هم همین وضع را داریم، اضافه کرد: سال هاست در این محل پیگیر لایروبی و ساماندهی رودخانه ها هستیم اما کم کاری شده است و این امر باعث شد آب به سطح جاده برسد و راه اصلی دیروز مسدود شد و رفت آمد در جاده اصلی لنگرود به رودسر به کندی اتفاق بیافتد اما الان حالت عادی در این محل برقرار است.

 

** قطع ارتباط راه املش به اطاقور با تخریب شدن پل کیازنیک 

وی با اشاره به اینکه یک پل در منطقه رانکوه هم تخریب و راه ارتباطی قطع شده است، گفت: مهم تر از همه راه املش به اطاقور است که به پل کیازنیک معروف است و کامل تخریب شده است ولی حادثه جانی نداشتیم.

 

** نوبخت به گیلان می آید

نماینده رودسر و املش در مجلس در ادامه با بیان اینکه نوبخت معاون رییس جمهور فردا در مناطق سیل زده حضور می یابد و وضعیت را از نزدیک مشاهده می کند، تصریح کرد: انتظار ما این است که هر چه سریعتر راه های ارتباطی و مواصلاتی برقرار شود و خسارت مردم جبران شود و آرامش را در زندگی خود داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه