بدهی‌های بالای یک میلیون تومان خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی تقسیط می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: در هفته ناجا؛ بدهی آن دسته از موتور سیکلت‌ها و خودروهایی که تخلفات بالغ بر یک میلیون تومان دارند، تقسیط می‌شود.

بدهی‌های بالای یک میلیون تومان خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی تقسیط می‌شود

به گزارش ۸دی، سردار رحیمی در حاشیه نود و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق شد بنا بر دعوت ریاست شورای شهر تهران دقایقی را در شورا حضور یابیم و گزارشی از کار پلیس ارائه دهیم. اعتقاد ما این است که باید یک همدلی و هم‌افزایی میان نیروی انتظامی، شورای شهر و شهرداری تهران وجود داشته باشد تا کار در ابعاد مختلف پیش رود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: امروز با کمک‌ نیروی انتظامی روزانه ده‌ها مورد از کارهای شهرداری با حضور پلیس انجام می‌شود و در این بخش وحدت و همدلی خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در هفته ناجا گفت: در این هفته در بخش‌های مختلف خدمات ارائه می‌کنیم. بخش اول خدمات ما در ستادهای ترخیص است. درخصوص بدهی تعداد زیادی خودرو و موتور سیکلت که تخلفات آنها بالغ بر یک میلیون تومان است و توان پرداخت ندارند، در این هفته تقسیط انجام می‌شود. به این منظور تیم‌های ویژه‌ای متشکل از یک قاضی و یک افسر پلیس در ستاد ترخیص خلیج قارس مستقر شده‌اند و از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر آماده خدمت‌رسانی هستند. در این دو روز تعداد زیادی از مردم مراجعه داشته‌اند و بدهی‌های آنها تقسیط شده است.

وی افزود: به این صورت این افراد می‌توانند همزمان با کار روی موتور یا خودروی خود؛ نسبت به پرداخت بدهی‌ها اقدام کنند.

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه