حسن عباسی در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت سخنرانی کرد + گزارش تصویری

حسن عباسی رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرزی (اندیشکده یقین) در همایشی با عنوان “در آمدی بر دکترین فرهنگی-اقتصادی جوادالائمه (ع)” در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) سخنرانی کرد.

حسن عباسی در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت سخنرانی کرد + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه هشت دی نیوز، حسن عباسی رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرزی (اندیشکده یقین) شامگاه شنبه در همایشی با عنوان “در آمدی بر دکترین فرهنگی-اقتصادی جوادالائمه (ع)” در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) سخنرانی کرد.

وی در این همایش از اعلان جنگ القائده علیه شیعیان عربستان خبر داد و اظهار کرد: القائده خود را برای مقابله با شیعیان در عربستان آماده می‌ نماید.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه القائده ۲۰۰ هزار نفر را در سوریه به شهادت رسانده است، خاطرنشان کرد: القائده از بدو پیدایش حتی یک گلوله به طرف رژیم صهیونیستی شلیک نکرده است.

عباسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت از طریق سرگرمی‌ها تاثیرگذار است، اظهار کرد: خانواده‌ها باید مراقب بازی‌های رایانه‌ای باشند زیرا بعضی از بازی‌ها توحید فرزندان ما را هدف گرفته‌اند.

رئیس اندیشکده یقین زندگی ساده را مؤلفه فرهنگی و اقتصادی ائمه (ع) دانست و بیان کرد: فرهنگ اقتصاد ائمه (ع) زکات می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
عاشقان مهدی موعود(عج)
سلام، دیشب عالی بود یکی از بهترین سخنرانی های استاد بود دوتا نکته خیلی مهم دیشب از استاد یاد گرفتم که گفتم اینجا واسه شما هم بنویسم: وقتی عقل بر نفس حاکم شود عدالت پدید می آید نیت + ایمان+ عمل صالح = حکومت آرمانی که در انتظارش هستیم انشاالله که ترازو باشیم
سعید
برنامه خوبی بود تنها ضعف برنامه این بود که یکی از افراد معلوم الحال این شهر که [...] این شخص بر همگان مشخص هست .از [...] این برنامه بود که متاسفانه پشت [...] نیز قرار گرفت... البته برای این مدعا سند نیز دارم میدونم احتمال بسیار زیاد این نظر رو نمیذارید. موفق باشی 8دی عزیز
در حاشیه