فرماندار صومعه سرا در گفتگو با 8دی:

تخریب چند دهنه پل و مسدود شدن راه ارتباطی روستایی در صومعه سرا/ تنیان وضعیت خوبی ندارد

فرماندار صومعه سرا از آسیب دیدن چند دهنه پل در این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون چند منزل مسکونی در محاصره آب هستند که امدادگران در حال تلاش هستند که خسارت را به حداقل برسانند.

تخریب چند دهنه پل و مسدود شدن راه ارتباطی روستایی در صومعه سرا/ تنیان وضعیت خوبی ندارد

علی فتح اللهی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه نهادهای خدمات رسان این شهرستان در ساعات اولیه بارش باران در مناطق سیل زده حضور پیدا کردند، اظهارکرد: بارش شدید باران و  هدایت شدن سیلاب به سمت راه‌های مواصلاتی و منازل خسارت‌های زیادی را در شهرستان صومعه سرا  در پی داشته است.

وی از لایروبی ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه ها  این شهرستان قبل از بارش‌های اخیر باران خبر داد و گفت: برای این لای‌روبی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شده است.

فرماندار صومعه‌سرا یکی از دلایل سیل و طغیان رودخانه‌ها را تجاوز و  تصرف حریم  آن دانست و  تصریح کرد: باید فرهنگسازی کنیم و یاد بگیریم به طبیعت، الخصوص حریم رودخانه‌ها احترام بگذاریم.

 

** منازل مسکونی در محاصره آب 

فتح اللهی از آسیب دیدن چند دهنه پل در شهرستان صومعه سرا خبر داد و گفت:  هم اکنون چند منزل مسکونی در محاصره آب هستند که امدادگران در حال تلاش هستند که خسارت را به حداقل برسانند.

 

** محور ضیابر به پیربازار مسدود است 

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه محور ضیابر به پیربازار در محدوده رودخانه ” مرغک “، بعلت طغیان رودخانه مسدود شده است است ادامه داد: این مسیر در اسرع وقت با کاهش حجم آب رودخانه‌ها بر روی خودروهای عبوری بازگشایی می‌شود.

 

** تنیان به دلیل شدت بارندگی و طغیان رودخانه ها وضعیت خوبی ندارد

فتح اللهی با بیان اینکه منطقه تنیان به دلیل شدت بارندگی و طغیان رودخانه وضعیت خوبی ندارد، افزود: در منطقه میرزا کوچیک خان این شهرستان ساعت سه بامداد جلسه ستاد بحران برگزار شد.

وی تخمین و اعلام میزان و حجم خسارت را به بعد از بررسی کارشناسی از مناطق سیل زده این شهرستان موکل کرد و گفت: در حال حاضر چند دهنه پل و چند رشته راه ارتباطی روستایی و تعدادی از منازل روستایی دچار آسیب شده اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه