سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان:

تمهیدات لازم برای مقابله با بارش های شدید اندیشیده شده است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با دشواری ها و خسارت های احتمالی ناشی از بارش های شدید باران در استان اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای مقابله با بارش های شدید اندیشیده شده است

به گزارش ۸دی، علی اوسط اکبری مقدم در این رابطه بیان کرد: بیشتر بارندگی ها در شهرستان هایزبوده و استاندار گیلان نیز بلافاصله پس از بارش ها در شهر رشت، به منظور در جریان قرار گرفتن مشکلات مردم و اتخاذ تصمیم های لازم، به شرق گیلان سفر کرد.
وی با اشاره با بازدیدهای استاندار گیلان از لاهیجان ، لنگرود و رودسر خاطرنشان کرد: با اهتمام دستگاه های مربوطه، در حال حاضر آبگرفتگی ها فروکش کرده و مشکلات به حداقل رسیده است.
به گفته اکبری مقدم، تمهیدات لازم برای چنین وضعیتی، قبل از بارش ها اندیشیده شده و تمامی دستگاه های اجرایی و در صورت نیاز بخش خصوصی، برای مقابله با مشکلات احتمالی آماده باش هستند.
به گزارش ما، بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تقویت تدریجی هوای سرد و ناپایدار از امروز و فعالیت آن تا فردا (شنبه) در منطقه است. براین اساس شرایط برای افزایش ابر و مه آلود بودن هوا، روند تدریجی کاهش دما (۱۰ تا ۱۵ درجه برای مناطق جگه ای) ، بارندگی و وزش باد ( گاهی شدید و خیلی شدید) ، رعد و برق برای نواحی مستعد، تگرگ و همچنین توفانی بودن دریا فراهم می باشد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه