سر‌پرست معاونت امور عمرانی استانداری گیلان:

مشکل آب‌گرفتگی شهرهای استان گیلان به‌‌سرعت برطرف می‌شود

سر‌پرست معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری گیلان، گفت: با حضور به‌موقع و سریع مسئولان ذی‌ربط اقدامات لازم جهت برطرف کردن معضلات به‌وجودآمده در حال انجام است و امیدواریم خدمات بهینه با سرعت بیشتری به شهروندان ارائه شود.

مشکل آب‌گرفتگی شهرهای استان گیلان به‌‌سرعت برطرف می‌شود

به گزارش ۸دی، علی اوسط اکبری‌مقدم امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی شدید در سطح استان، اظهار داشت: کلیه دستگاه‌های حوزه‌های عمرانی و خدماتی مستقر در نقاط مختلف استان گیلان با تمام قوا در حال خدمات‌رسانی به مردم و برطرف کردن مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی معابر و جاده‌ها هستند.

سر‌پرست معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری گیلان عنوان کرد:‌ از عصر امروز بارندگی‌ها در شهرهای مختلف گیلان آغاز شد که بر اساس گزارش‌های رسیده تاکنون بیشترین میزان بارش نیز متعلق به شهر رودسر بوده اما با وجود این مشکل زیادی در تردد شهروندان ایجاد نشده است.

اکبری‌مقدم از بارش باران در نقاط غربی گیلان خبر داد و عنوان کرد:‌ با توجه به تجربه هفته گذشته و وقوع سیلاب عظیمی که در شهرها و مناطق مختلف غرب استان گیلان به‌وقوع پیوسته بود دستگاه‌ها و مسئولان امر در حوزه‌های یادشده از آمادگی لازم جهت مقابله با شرایط ویژه برخوردار بودند.

وی از بازدید استاندار گیلان از مناطق مختلف گیلان خبر داد و تصریح کرد:‌ استاندار گیلان برای بررسی وضعیت و شرایط حاکم بر شهرها و مناطق غربی گیلان پس از وقوع سیلاب بازدیدی را از این حوزه‌ها به‌عمل آورد و پس از آن جهت سنجش وضعیت به مناطق شرقی گیلان عزیمت کرد.

سر‌پرست معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری گیلان خاطرنشان کرد:‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی و ماشین‌آلات موجود در حوزه‌های مختلف استان گیلان چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی جهت خدمات‌رسانی به مردم از روزهای قبل در حال آماده‌باش کامل قرار گرفته بودند.

اکبری‌مقدم با بیان اینکه برخی مناطق شهرستان لنگرود با آب‌گرفتگی معابر روبه‌رو هستند اظهار داشت:‌ با حضور به‌موقع و سریع مسئولان ذی‌ربط اقدامات لازم جهت برطرف کردن معضلات به‌وجودآمده در حال انجام است و امیدواریم خدمات بهینه با سرعت بیشتری به شهروندان ارائه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه