رئیس پلیس‌راه گیلان خبر داد:

رفع انسداد راه در محور اسالم به خلخال/ ترافیک در محور رشت قزوین نیمه‌سنگین است

رئیس پلیس‌راه گیلان از رفع انسداد راه در محور اسالم به خلخال خبر داد و گفت: در محور رشت به قزوین در محدوده سراوان تا امامزاده هاشم ترافیک نیمه‌سنگینی را شاهد هستیم.

رفع انسداد راه در محور اسالم به خلخال/ ترافیک در محور رشت قزوین نیمه‌سنگین است

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین محمدپور  با اشاره به ورود توده‌هوای سرد و شروع بارش باران در گیلان اظهار کرد: از عصر امروز در محور اسالم به خلخال در محدوده خرجگیل به دلیل سرازیر شدن آب از کوه‌ها در این محور آب‌گرفتگی وجود داشت.

وی با بیان اینکه این آب‌گرفتگی در خرجگیل تالش ناشی از بالا آمدن آب رودخانه‌ها نبوده افزود: طی تماس تلفنی که با همکاران پلیس راهور در آن محدوده داشتیم اعلام‌شده که هیچ‌گونه آب‌گرفتگی در حال حاضر وجود ندارد و آب از سطح جاده فروکش کرده است.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به وضعیت راه در مسیر رشت به قزوین و برعکس بیان کرد: در مسیر رشت به قزوین در محدوده پل سراوان تا امامزاده هاشم ترافیک نیمه سنگین و آمدوشد به‌کندی صورت می‌گیرد.

محمدپور با بیان اینکه مابقی مسیرهای مواصلاتی در گیلان ترافیک روان را تجربه می‌کنند افزود: با توجه به‌شدت بارش‌ها در شرق گیلان در این مناطق نیز تاکنون گزارشی مبنی بر انسداد راه‌های یا کندی ترافیک مخابره نشده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه