فرمانده هنگ مرزی شهرستان آستارا:

مطالعات نصب دوربین‌های دید در شب در نوار مرزی آستارا انجام شده است

فرمانده هنگ مرزی شهرستان آستارا در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا گفت: مطالعات نصب دوربین‌های دید در شب در نوار مرزی شهرستان آستارا انجام‌شده و این اقدام، مستلزم تخصیص‌اعتبار است.

مطالعات نصب دوربین‌های دید در شب در نوار مرزی آستارا انجام شده است

به گزارش هشت دی،سرهنگ نوذر مرادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا در محل هنگ مرزی این شهرستان اظهار کرد: مطالعات نصب دوربین‌های دید در شب در نوار مرزی شهرستان آستارا انجام‌شده و این اقدام، مستلزم تخصیص‌اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این یک‌هزار و ۷۶۰ متر از دیواره رودخانه مرزی آستاراچای ساخته شده و با ساخت ۶۰۰ متر دیگر نیز موافقت شده است گفت: طبق‌ نظر کارشناسان وزارت نیرو، حدود ۴۰ میلیارد تومان برای انجام این دیواره‌سازی تخصیص پیدا کرده و تنها مشکل ما منابع طبیعی است.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان آستارا با اشاره به انجام حدود ۳۰۰ متر انسداد نوار مرزی در محدوده شهر آستارا تصریح کرد: اعتبار درخصوص انسداد نوار مرزی با سیم خاردار تخصیص پیدا کرده و تمام تلاش هنگ مرزی این شهرستان تقویت انسداد مرزی است، زیرا مرزهای ما در داخل شهر فاقد سیم خاردار بود.

مرادی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان آستارا را روز دوشنبه ۱۶ مهر ماه جاری دانست و افزود: حضور در مدارس و مساجد، غبارروبی مذار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، عیادت از مرزنشینان بیمار، ویزیت رایگان و برگزاری بازی‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های امسال هفته ناجا است.

هفته ناجا از ۱۳ مهر ماه آغاز و تا ۱۹ مهر تداوم دارد. شعار امسال نیروی انتظامی؛ پلیس مقتدر، امین مردم و شعار امسال مرزبانی؛ مرزبان مقتدر، امین مردم نام‌گذاری شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه