8دی گزارش می دهد:

موج توییتری اینستاگرامی فعالان گیلانی فضای مجازی با هشتگ #میثاق_خدمت + تصاویر

هم زمان با تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان، فعالان گیلانی فضای مجازی موج توییتری و اینستاگرامی را با هشتگ #میثاق_خدمت به راه انداختند.

موج توییتری اینستاگرامی فعالان گیلانی فضای مجازی با هشتگ #میثاق_خدمت + تصاویر

به گزارش ۸دی، تجمع ۲۰ هزار نفری «اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان» صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه عضدی رشت آغاز شد.

در این مراسم که با پخش مستقیم سخنان رهبر انقلاب از ورزشگاه آزادی همراه بود با حضور و سخنرانی فرمانده سپاه قدس گیلان، سردار اسدی مسئول بازرسی ویژه قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء، استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه یافت.

هم زمان با تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلانی، فعالان گیلانی فضای مجازی در شبکه های اجتماعی تعاملی با هشتگ میثاق خدمت به استقبال این رزمایش و تجمع رفتند.

 

در بخشی از این واکنش ها امیرعلی یکی از کاربران گیلانی با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان، نوشت: «تجمع ۱۲ مهر آغازی برای چهلمین سال انقلاب اسلامی است» و کاربر خوش ذوق دیگری نوشت: «دوباره موسم #میثاق_خدمت رسیده است، به جهانیان بگویید وقت عاشقی است».

.

 

کاربری با نام افسر جوان هم با هشتگ #تجلی_وحدت، #میثاق_خدمت، نوشت: «وظیفه داریم فقر و محرومیت را در کشور از بین ببریم و به زندگی این قشر بیشتر رسیدگی کنیم. این، وظیفه ی ما و وصیت امام(ره) است» و  کاربر دیگری نوشت: همه مسئولان در سه قوه، باید نهضتی را برای خدمت رسانی به مردم شروع کنند. همه مسئولین باید در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند و یک نهضت خدمت به مردم راه بیندازند».

 

 

مهر مهدوی کاربر گیلانی شبکه های اجتماعی، نوشت: «جنگ جنگ است، روزگاری در میدان مین و روزگاری در عرصه خدمت رسانی به هم وطن» و عطشانی کوچصفهانی نیز با انتشار عکسی از شهدای گیلانی مدافع حرم، گفت: «ما گیلانی ها ثابت خواهیم کرد که هستیم پای آن عهد که بستیم.

 

سحر یکی از فعالان گیلانی توییتر نوشت: «مگه بسیج در روزهای سخت مملکت به داد ملت برسه! از این لیبرال ها که آبی برای ملت هیچ وقت گرم نمیشه!برعنداز، منافق و ملی منقلی هم که خیلی وقته نشون دادن کی هستن. #میثاق_خدمت» و منتظرالمهدی نیز نوشت: «تحریم های جدید جوابی دندان شکن می خواهد…». سارا نیز گفت: «انقلاب ما چهل ساله شد ولی در حقیقت امتداد انقلاب امام حسین می باشد و این را مدیون شهدا و ایثارگرانیم و از این به بعد هم این قصه ادامه دارد».

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه