سرلشکر رضایی: عملیات موشکی سپاه ‌اهداف دشمن را نابود کرد/ ‌تحریم‌های ظالمانه ‌یک فرصت برای ‌خیزش ‌اقتصادی در ایران ‌ا‌ست

گروه استان‌ها ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران اسلامی بار دیگر هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصادی می‌شکند، گفت: با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های عظیم درونی، جمهوری اسلامی ایران اسلامی بار دیگر هیمنه آمریکا در جنگ اقتصادی می‌شکند.

سرلشکر رضایی: عملیات موشکی سپاه ‌اهداف دشمن را نابود کرد/ ‌تحریم‌های ظالمانه ‌یک فرصت برای ‌خیزش ‌اقتصادی در ایران ‌ا‌ست

به گزارش ۸دی، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی صبح امروز در رزمایش ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان سپاه محمد رسول الله(ص) بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر، با اشاره به  شکل‌گیری ائتلاف کشورهای مختلف‌ اظهار داشت: آمریکا در سطح بین‌المللی‌ و عربستان  در سطح منطقه این ائتلاف را شکل دادند.

وی، با بیان اینکه اسرائیل غاصب ضلع سوم این ائتلاف شکل می‌دهد خاطر نشان کرد: این ائتلاف نتوانست از سقوط شاه و پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تقویت ائتلاف این کشورها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ائتلاف کشورهای مختلف غربی، منطقه‌ای در ۴۰ سال گذشته انواع تهدیدها، تحریم‌ها، جنگ‌ها، انفجارات علیه ایران انجام دادند ولی نتوانستند جلوی اقتدار، پیشرفت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

سرلشکر رضایی با اشاره به عبور جمهوری اسلامی ایران از انواع توطئه‌ها و ترفندهای آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آن گفت: جمهوری اسلامی ایران با گذر از همه ناملایمات برای تامین صلح و امنیت منطقه و داخل کشور قدرت منطقه شد.

وی، با بیان اینکه ایران اسلامی بار دیگر هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصادی می‌شکند تصریح کرد: با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های عظیم درونی، جمهوری اسلامی ایران اسلامی بار دیگر هیمنه آمریکا در  جنگ اقتصادی می‌شکند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از شکل‌گیری مجدد جبهه ائتلاف برای ایجاد مزاحمت در  عرصه اقتصادی  در ایران خبر داد  و بیان کرد: از حدود ۱۵ سال پیش این ائتلاف در محور مبارزه اقتصادی با ملت و دولت ایران قرار گرفته و با موانع تراشی، سیاسی‌کاری و مزاحمت در حوزه اقتصادی کار خود را ادامه می‌دهند.

‌سرلشکر رضایی، ایستادگی، پایداری، صبر و تحمل همراه با اقتدار و قدرت را عامل موفقیت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: در ناملایمات گذشته که  ائتلاف یاد شده علیه ایران اسلامی شکل دادند، ایستادگی و صبر و پایداری همگانی و زنده کردن توانایی‌ها و شایسته سالاری رمز موفقیت بود.

وی، با تاکید بر توجه به صبر، پایداری، استقامت و امید به آینده برای عبور از این ناملایمات اقتصادی گفت: ازیک سو  ضمن  توجه به ایستادگی و صبر و از سویی دیگر نشان دادن توانمندی در صنعت، کشاورزی، دانش، فناوری و اقتصاد همراه با روحیه جهادی و انقلابی می‌توان به قدرت بزرگ اقتصاد منطقه تبدیل شویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر بهبود نظام مدیریت کشور و بازسازی آن تصریح کرد: در این عرصه و جنگ اقتصادی  بایدروحیه خطرپذیری تقویت شود و با توانمند کردن دولت و مردم و تقویت روحیه امید می‌توان با ائتلاف نامیمون دشمن مقابله کرد.

‌سرلشکر رضایی با تاکید بر این نکته که با پشتوانه نیروی داخلی به قله بلند اقتصاد منطقه دست می‌یابیم افزود: با توانمندی ایران اسلامی، روزی واحد پول ریال ایران اسلامی، با تکیه به توان داخلی قوی‌ترین پول منطقه می‌شود.

وی تاکید کرد: با تکیه به روحیه بسیجی و انقلابی  و رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلابی  می‌توانیم در بعد اقتصادی  یک نهضت و انقلاب عظیم دیگری ایجاد کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، تحول اقتصادی و معیشتی در جامعه را یکی از دستاورهای مهم انقلاب و عظیم اقتصادی دانست و افزود: یک انقلاب و جوشش و خیزش دیگر همراه با روحیه بسیجی و جهادی می‌تواند نهضت اقتصادی ایجاد کند.

‌سرلشکر رضایی ظلم و تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ایران اسلامی را یک فرصت برای ایجاد خیزش و انقلاب اقتصادی در ایران دانست و تاکید کرد: همانگونه که  موشک از ۱۵۰۰ کیلومتری عبور می‌کند و نقطه را هدف قرار می‌دهد در ساخت کشتی، صنعت، تحول اقتصادی و دیگر عرصه‌ها می‌توانیم موفق شویم و این مهم  اراده قوی و بالا طلب می‌کند که در ملت ایران وجود دارد.

وی بیان کرد: امروز این رزمایش عظیم نمایشی از تاریخ پرافتخار دفاع و مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری استان بوشهر است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه