عضو مجمع نمایندگان گیلان:

دولت با بازنشسته کردن افراد مسن منصب‌ها را به جوانان واگذار کند

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون لازم‌الاجرا منع به‌کارگیری بازنشستگان از دولت خواست تا با موافقت بازنشستگی افراد مسن، مسئولیت‌ها و منصب‌ها را به جوانان واگذار کند.

دولت با بازنشسته کردن افراد مسن منصب‌ها را به جوانان واگذار کند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مسئولیت‌ها و منصب اظهار کرد: حدود یک ماه گذشته مجلس دولت را با تصویب قانون مکلف کرده تا از بازنشستگان استفاده نکند و از این قانون دوماهه تنها دولت یک ماه فرصت دارد.

وی با بیان اینکه وجود بازنشستگان در مسئولیت‌های مهم و حساس در گیلان مشهود و تعدادشان نیز فراوان است افزود: در حال حاضر تعدادی از معاونین استاندار، فرمانداران، مدیران کل و معاونین آن‌ها در مسئولیت‌ها و منصب‌ها به درجه بازنشستگی نائل‌آمده‌اند اما نیازمند عزمی برای منع به‌کارگیری از آن‌ها در استان هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد ظرفیت‌های اشتغال با خالی شدن مسئولیت‌ها از بازنشستگان گفت: دولت با بازنشسته کردن افراد مسن در ادارات می‌تواند ظرفیت‌های خالی برای سپردن منصب و مسئولیت‌ها به جوانان اقدام کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر قاطعیت اجرای قانون مجلس در منع به‌کارگیری نیروهای بازنشسته در ادارات دولتی و سازمان‌ها خاطرنشان کرد: عدم عزم دولت در بازنشسته نکردن افراد مسن در رأس ادارات کل معاونین و فرمانداران تخلف بوده و یقیناً دستگاه‌های نظارتی ازجمله دیوان محاسبات برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه