تأمین به موقع سوخت مورد نیاز کشاورزان باعث جلوگیری از بروز مشکلات و خسارات برای کشاورزان میشود

استاندار گیلان در نشست با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت : باتوجه به اینکه در فصل کشاورزی قرار داریم ، تأمین کامل سوخت مورد نیاز کشاورزان بسیار اهمیت دارد .

تأمین به موقع سوخت مورد نیاز کشاورزان باعث جلوگیری از بروز مشکلات و خسارات برای کشاورزان میشود

به گزارش ۸دی نیوز، استاندار گیلان در نشست با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اینکه گیلان جزاستانهای برتر در تولیدمحصولاتی همچون چای ، برنج ، ابریشم و بادام زمینی است بیان کرد: تأمین به موقع و مناسب سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی می تواند از بروز مشکلات و خسارات برای کشاورزان جلوگیری کند.

استاندار گیلان با اشاره به دیدار خود و نمایندگان استان با وزیر نفت اظهار داشت : سوآپ نفت در استان بسیار ضرورت دارد و از شرکت نفت می خواهیم نسبت به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشد.
نجفی به احداث جایگاه های گاز طبیعی در برخی شهرستان های گیلان اشاره کرد و گفت : این استان باتوجه به گردشگرپذیربودن نیازمند افزایش تعداد جایگاه های CNG است و این ظرفیت در گیلان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هم در این نشست با تأکید براینکه هیچ مشکلی در جهت تأمین سوخت مورد نیاز گیلان وجود ندارد گفت: تأمین سوخت مورد نیاز بخش حمل و نقل ، نوسازی ناوگان عمومی تقویت می شود و همچنین و نیز ایجاد جایگاه های سوخت به ویژه CNG اولویت های مهم این شرکت در سال جدید است.
کشکولی با اشاره به اقدامات وزارت نفت در تأمین سوخت مورد نیاز مردم در بخش های مختلف افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی از ایجاد جایگاه های CNG  توسط بخش خصوصی استقبال می کند و تسهیلات و مشوق های خوبی هم در این زمینه در نظر گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه