تجمع ۲۰ هزار نفری «اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان» در ورزشگاه عضدی رشت + تصاویر

تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.

تجمع ۲۰ هزار نفری «اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان» در ورزشگاه عضدی رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، تجمع ۲۰ هزار نفری «اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان» صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه عضدی رشت آغاز شد.

اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان مرحله سوم از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان “محمدرسول الله(ص) ۲” است که پیش از این در دو حوزه دفاعی و خدمات‌رسانی در گیلان آغاز شده بود.

بسیجیان از شهرستان های مختلف گیلان با تجمع در ورزشگاه عضدی رشت نمایشی از اقتدار و قدرت خود را به منصه ظهور گذاشتند.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، مصطفی سالاری استاندار و سایر مسئولین استانی در جمع پرشور بسیجیان گیلان حضور دارند.

 

 

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان در ورزشگاه عضدی رشت، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال انقلاب دشمن با تمام توان خود تلاش کرد مردم را از وحدت و پیشرفت باز دارد.

 

 

 

وی با اشاره به برگزاری رزمایش “اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله ۲”، گفت این رزمایش در سه مرحله برگزار شد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان، افزود: در رزمایش “اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله ۲”، ۳۲۱ گروه جهادی از برادران و خواهران در سراسر استان به خدمت رسانی به مردم پرداختند.

 

وی بیان کرد: حضور همزمان بیش از ۲۰ هزار نفر از نیروهای بسیجی گیلان در ورزشگاه عضدی رشت مرحله سوم رزمایش “اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲” است.

 

** انقلاب اسلامی ۴۰ سال با فرهنگ بسیجی استوار ماند

به گزارش هشت دی، سردار سرتیپ پاسدار محمدجعفر اسدی، مسئول بازرسی ویژه قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا از ستاد فرماندهی کل قوا نیز در اجتماع ۲۰ هزارنفری بسیجیان گیلان در ورزشگاه عضدی رشت با بیان اینکه چهل سال قبل هدف رزمندگان و ملت ایران در جنگ تحمیلی برای حفظ موجودیت انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: ایران سرانجام با قدرت و ایستادگی موفق شد در دوران ۸سال دفاع مقدس اقتدار خود را تثبیت کند.

 

 

وی با اشاره به دشمنان امروز انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز ایران به دنبال حفظ بقای انقلاب و ارتقاء قدرت خود در سراسر خاورمیانه است.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با اشاره به حضور جمعیت انقلابی و بسیجی در این روز پرشکوه ابراز کرد: جمعیت پرشور بسیجیان نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

** مسئولان استان قدر نعمت بسیج را بدانند

وی از مسیولین استانی از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان خواست قدر این نعمت بسیجیان را بدانند.

سردار اسدی با اشاره به اینکه دشمن خواستار جلوگیری پیشرفت مردم جمهوری اسلامی است، افزود: باید فرهنگ بسیجی را قدر بشناسیم چرا که در ۴۰ سال گذشته با این فرهنگ استوار بودیم.

 

تصاویر زیر تجمع ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان در ورزشگاه عضدی رشت از دریچه دوربین عکاسان ۸دی است که در ادامه می بینید:

 

عکاس: الهه فلاح

 

عکاس: حسین داداش زاده

 

 

عکاس: فاطمه نیکرو

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه