تامین امنیت جامعه وظیفه اصلی نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی شفت گفت: تامین امنیت جامعه وظیفه اصلی نیروی انتظامی است.

 تامین امنیت جامعه وظیفه اصلی نیروی انتظامی است

به گزارش ۸دی، سرهنگ ” علی صداقت ” درنشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه هفته نیروی انتظامی با تسلیت ایام محرم گفت: شعار امسال این هفته ( پلیس مقتدر- امین مردم ) است.

این مقام انتظامی از تدوین ۵۰ برنامه درطول هفته ناجا درشفت خبرداد و افزود: درقالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی شفت دیدار با امام‌ جمعه، فرماندا، قرائت پیام مهر، حضورکارکنان انتظامی درنمازجمعه، برگزاری مراسم زیارت شهدا، دیداربا خانواده‌های شهدا وایثارگران نیروی انتظامی، همایش شورای معتمدین پلیس، همایش پلیس با اصناف و بازاریان ، بازدید دانش‌آموزان ازچرخه کار انتظامی۱۱۰، حضور فرماندهان و کارکنان در مدارس و مساجد برای بیان عملکردهای پلیس را نیز در دستور کارقرارداده‌ایم.

فرماندهی انتظامی شهرستان شفت ازافزایش ۳۸ درصدی دستگیری سارقان درشفت خبرداد، گفت: نیروی انتظامی در راستای طرح محله محور موفق به کشف ۵۹ درصدی از سرقت‌های به وقوع پیوسته نسبت به سال قبل شده است.

سرهنگ صداقت بابیان اینکه درسال گذشته ۵ هزار  و ۵۵ مورد تماس شهروندان با مرکزفوریت‌های پلیسی داشته ‌ایم، گفت:  این تعداد۳۶ تماس ۳۶ درصد  رشد در مدت مشابهه یک سال قبل را داشته که نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است.

وی به زیرساخت‌ها و راه‌های ارتباطی و نامناسب شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در شش ماه اول سال ۸ درصد آمار تصادف منجر به  فوت و ۴درصد تصادف منجر  جرح در این شهرستان رشد داشته است.

این مقام انتظامی از برگزاری ۲۳ جلسه آموزشی در سطح مدارس، کانون، فرهنگی، مساجد، اتحادیه‌ها و اصناف  خبر داد ئ گفت: همچنین در این ایام ۱۱ نمایشگاه پوستر با موضوعات فرهنگ ترافیک، عفاف و حجاب، نزاع و درگیری و.غیر در این مراکز دایر شده است.

فرمانده انتظامی شفت تامین امنیت جامعه را وظیفه اصلی نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: امنیت محصول  همکاری  همه ی دستگا ها و مردم  است و حفظ امنیت مهمترین مولفه اجتماعی است.

وی از فراهم شدن شرایط انگشت‌نگاری الکترونیکی در مرکز پلیس+۱۰  شهر شفت خبر داد و گفت:  به مناسبت هفته ناجا صدور  گواهینامه رانندگی در پلیس راهور شفت صادر میشود.

این مقام انتظامی با اشاره به تاکید مقام‌ معظم رهبری  و  نامگذاری به شعار سال ۹۷ تاکید کرد: در زمینه برخورد با کالای قاچاق و تشکیل پرونده در این زمینه در شش ماهه اول سال،۱۵۱ درصد رشد داشته است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه