با سخنرانی آیت الله فلاحتی؛

یادواره شهدای روحانی شرق گیلان در آستانه اشرفیه برگزار شد+تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اگر امتی بخواهد پیشتاز حرکت ها باشد و قانون خداوند را در جامعه حکمفرما کند باید با رهبران الهی همکاری و همکاری داشته باشد.

یادواره شهدای روحانی شرق گیلان در آستانه اشرفیه برگزار شد+تصاویر

به گزارش۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در یادواره شهدای روحانی شرق گیلان در حرم آقا سید جلال الدین اشرف( ع) آستانه اشرفیه اظهار کرد: در قرن های گذشته تاریخ مبارزات ملت ایران مشحون با نام روحانیت است.

وی به تلاش عالمان دینی برای استقرار احکام اسلامی در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: در دنیای معاصر تلاش عالمان دینی به نتیجه رسیده و امام(ره) به عنوان نماد مبارزه در برابر قدرت قلدر شاهنشاهی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

امام جمعه رشت با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی، بیان کرد: اگر امتی بخواهد پیشتاز حرکت ها شود و قانون خدا و توحید را در جامعه حکمفرما کند با رهبر الهی باید همیاری و همکاری داشته باشد.

آیت الله فلاحتی، موفقیت امت اسلامی را به دلیل یاری کردن پیامبر اکرم(ص) دانست و بیان کرد: مردم ایران با یاری کردن امام(ره) تواستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اقتدار قدرت های سلطه گر را شکسته است، متذکر شد: امر مذکور سبب عقب نشینی غرب و شرق سلطه گر در مقابل ملت ایران شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، یاری امت ها از رهبران الهی را دارای ویژگی هایی عنوان کرد و گفت: شناخت رهبر الهی توسط مردم و امت نخستین ویژگی محسوب می شود.آیت الله فلاحتی، متذکر شد: اگر در تاریخ اسلام برخی از مواقع جامعه به انحراف کشانده شد به دلیل نشناختن مردم نسبت به رهبر الهی بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه