دادستانی و سازمان بازرسی انتخاب شهردار رشت را رصد می کنند

رییس کل دادگستری گیلان، گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم و سازمان بازرسی فرآیند انتخاب شهردار رشت را تحت نظر داشته و رصد می کنند.

دادستانی و سازمان بازرسی انتخاب شهردار رشت را رصد می کنند

به گزارش ۸دی، احمد سیاوش پور در ششمین نشست شورای قضایی استان با اشاره به اوضاع کنونی اقتصادی کشور و لزوم تامین نیازهای اساسی مردم بیان کرد: مردم از بابت تامین مایحتاج روزمره خود نگرانی نداشته باشند.

وی مبارزه با فساد مالی و برخورد قاطعانه با اخلالگران نظام اقتصادی را از اولویت های قوه قضائیه در حال حاضر برشمرد و عنوان داشت: مردم به درستی توقع دارند تا دستگاه قضایی از طریق بازوان نظارتی خود مانع از سوء استفاده فرصت طلبان در بازار شود و در این راستا دستگاه قضایی با عزمی جزم گام بر می دارد.

رئیس شورای قضایی گیلان همچنین با توصیه به اصناف و فروشندگان برای رعایت انصاف و مدارا با مردم، تاکید کرد: تعزیرات حکومتی و دادستانی در چارچوب وظایف قانونی خود با گران فروشان و محتکران برخورد می کنند.

دادگستری گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تغییرات زودهنگام مدیریت شهری در رشت و طولانی شدن انتخاب شهردار جدید اشاره کرد و گفت: شهر رشت ظرف مدت ۵ سال گذشته ۳ شهردار به خود دیده است که این تغییرات زیاد مدیریتی به شهر آسیب زده و سبب معطل ماندن بسیاری از امور زیرساختی و عدم توسعه شهر می شود.

سیاوش پور با بیان اینکه شهر رشت کماکان با برخورداری از بافتی قدیمی از معضلات عدیده ای در حوزه های مختلف مانند ترافیک و دفع فاضلاب رنج می برد افزود: شایسته نیست در شهری با فرهنگ و قدمت رشت چنین مشکلاتی موجب تضییع حقوق مردم شود.

رئیس کل دادگستری گیلان در پایان با بیان اینکه دستگاه قضایی در انجام وظایف قانونی خود در نظارت بر حسن اجرای قوانین بر عملکرد همه دستگاه ها نظارت دارد افزود: دادستانی به عنوان مدعی العموم و سازمان بازرسی فرآیند انتخاب شهردار رشت را تحت نظر داشته و رصد می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه