معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش:

ابلاغ طرح معلمان تمام‌وقت در هفته آینده/ افزایش ۶ساعته زمان کار و جهش فوق‌العاده شغل

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به این‌که در طرح معلمان تمام‌وقت ۶ ساعت به مجموع ساعت فعالیت معلمان اضافه خواهد شد، گفت: این طرح کاملاً اختیاری است و افرادی که از آن استفاده کنند از فوق‌العاده ویژه دریافتی بهره‌مند خواهند شد.

ابلاغ طرح معلمان تمام‌وقت در هفته آینده/ افزایش ۶ساعته زمان کار و جهش فوق‌العاده شغل

به گزارش ۸دی، علی اللهیار ترکمن، درباره طرح تمام‌وقت شدن معلمان اظهار کرد: این طرح با هدف بهبود معیشت معلمان مد نظر است و با اجرای آن معلمان بالاجبار تمام‌وقت نمی‌شوند، بلکه به‌اختیار خود از این طرح استقبال خواهند کرد.

وی افزود: معلمانی که به تمام‌وقت شدن علاقمند هستند از مزایای آن نیز بهره‌مند می‌شوند و ساعت کار معلمان از ۲۴ ساعت در هفته به ۳۰ ساعت افزایش می‌یابد که در مجموع به ساعات فعالیت آنها در طول هفته ۶ ساعت اضافه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در طرح تمام‌وقت شدن معلمان که ۶ ساعت اضافه‌کاری در نظر گرفته شده است، آنها از فوق‌العاده ویژه بهره‌مند خواهند شد و با توجه به این‌که این مقوله به بند (و) منتقل شده در طول سال به حساب معلمان واریز می‌شود و در فیش حقوقی آنها لحاظ خواهد شد.

اللهیار تأکید کرد که معلمان تمام‌وقت از مزایای افزایش حقوق هنگام بازنشستگی هم بهره‌ خواهند برد و این طرح تا هفته آینده به استان‌ها ابلاغ خواهد شد، براساس این طرح اگر معلمان ۶ ساعت بیشتر از مجموع ساعات موظف خود فعالیت کنند به فوق‌العاده ویژه آنها ۲۵ درصد اضافه خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه